Właściciel 4F nie dogadał się z Moliera2 ws. odzieży premium

Igor Klaja, właściciel i szef producent odzieży sportowej 4F bez powodzenia zakończył rozmowy o współpracy ze spółką Moliera2 oferująca odzież premium.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Właściciel 4F nie dogadał się z Moliera2 ws. odzieży premium
Igor Klaja, fot. screen z youtube'a

- W wyniku prowadzonych negocjacji strony nie osiągnęły konsensusu i nie doszło do zawarcia umowy o współpracy - podano w komunikacie giełdowym Moliera2. Zaznaczono, że strony nie mają żadnych roszczeń związanych z tymi rozmowami.

List intencyjny w sprawie rozmów zawarto pod koniec sierpnia, podkreślając, że chodzi o „przedsięwzięcie biznesowe polegające na budowie lidera wśród przedsiębiorstw działających na terenie Europy Środkowej i Wschodniej w segmencie sprzedaży internetowej i stacjonarnej marek luksusowych”.

- Jestem przekonany, że razem z brandem Moliera2 możemy stać się liderem na rynku sprzedaży dóbr premium dla wymagających i podążających z duchem czasu klientów. Nasza współpraca oparta na wiedzy i doświadczeniach dotyczących projektowania, tworzenia oraz sprzedaży odzieży i akcesoriów sprzyja realizacji wyznaczonego celu - stwierdził Igor Klaja.

- Aktualnie jesteśmy wiodącym graczem na polskim rynku e-commerce, a dzięki współpracy z Igorem Klają i jego zespołem możemy jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję. Wspólnie chcemy osiągnąć status niekwestionowanego lidera nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej, jeśli chodzi o sprzedaż stacjonarną i internetową luksusowych marek i produktów. Bardzo się cieszę z nawiązanej przez nas współpracy - komentował Marcin Michnicki, prezes Moliera2.

Moliera2 ma butiki z odzieżą luksusową

Do Moliera2 należy kilka butików stacjonarnych z odzieżą luksusową w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Sopocie i Zakopanem. W br. firma w centrum Warszawy uruchomiła pierwszy salon z jedną marką - Philipp Plein.

W zeszłym kwartale przychody Moliera2 zwiększyły się rok do roku o 13,9 proc. do 30,83 mln zł. Wpływy z e-commerce poszły w górę o 166 proc. i stanowiły już 21 proc. sprzedaży detalicznej.

Przy wzroście kosztów operacyjnych o 14,5 proc. do 30,75 mln zł zysk operacyjny zmalał z 217,3 do 81,2 tys. zł, a zysk netto - z 534,8 do 8 tys. zł. W ujęciu półrocznym miała 3,07 mln zł straty netto, wobec 278,9 tys. zł zysku rok wcześniej.

grafika

4F i Outhorn także poza Polską

Z kolei OTCF jest producentem odzieży sportowej 4F i Outhorn oraz dystrybutorem w Polsce marki Under Armour. Do firmy należy 200 sklepów stacjonarnych i 161 stoisk partnerskich w Polsce, a także łącznie kilkanaście placówek sprzedażowych na Litwie, Łotwie, Słowacji, w Rumunii i Czechach.

Jej produkty są sprzedawane łącznie w 42 krajach z całego świata. Marka 4F ubiera szereg reprezentacji na igrzyskach olimpijskich, od 2008 roku współpracuje z Polskim Komitetem Olipmijskim. jej ambasadorami marketingowymi są m.in. Robert Lewandowski, Anna Lewandowska i Łukasz Kubot.

W ub.r. firma osiągnęła wzrost przychodów o 29,6 proc. do 1,11 mld zł i 106,8 mln zł zysku netto.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem