W spocie Maciej Kot i Weronika Nowakowska są pokazani podczas treningów. Oboje noszą stroje z kolekcji 4F na igrzyska w Pjongczang. Motywem graficznym reklamy są podłużne lampy świecące na biało i czerwono.
Firma OTCF, producent odzieży 4F, jest partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego od 2008 roku. W ramach współpracy przygotowała stroje dla naszych zawodników na wszystkie letnie i zimowe igrzyska od 2010 roku, a także na młodzieżowe i europejskie igrzyska olimpijskie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zimowe-igrzyska-olimpijskie-w-tvp-plan-transmisji-ekspertem-adam-malysz ##
Od 2015 roku producent obsługuje w podobnym zakresie komitety olimpijskie w Serbii i Łotwie. Reprezentanci obu krajów na igrzyskach w Pjongczang też będą występowali w strojach 4F.

Spot promujący polską kolekcję strojów na igrzyska w Pjongczang nakręcił Patryk Jordanowicz, a wyreżyserowali Dominika Targosz i Jędrzej Górnikowski. Górnikowski był też producetem wykonawczym.











