PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grupa 4fun Media: wpływy 14 proc. w dół i 4,3 mln zł straty w ub.r., słabe wyniki w I kwartale br.
Grupa 4fun Media: wpływy 14 proc. w dół i 4,3 mln zł straty w ub.r., słabe wyniki w I kwartale br.
Kanał 4Fun Kids z pasmem z teledyskami dla dzieci niesłyszących (wideo)
Kanał 4Fun Kids z pasmem z teledyskami dla dzieci niesłyszących (wideo)
Dwucyfrowy spadek przychodów Grupy 4fun Media po trzech kwartałach. Odbicie reklamowe ma nastąpić w II kwartale 2021 r.
4fun Media negocjuje sprzedaż swojemu właścicielowi stacji telewizyjnych i Cupsell.pl
4fun Media obejmie udziały spółki Cupsell za 4,93 mln zł, żeby ją oddłużyć
W dół wpływy 4fun Media. Screen Network i stacje tv rentowne, straty z Bridge2fun i e-commerce
4fun Media odpisuje 7 mln zł na e-commerce, zaczyna przegląd opcji strategicznych
Rusza nowy kanał 4Fun Kids. „Najbezpieczniejsze miejsce w telewizji dla dzieci” (wideo)
Rusza nowy kanał 4Fun Kids. „Najbezpieczniejsze miejsce w telewizji dla dzieci” (wideo)
Rusza 4Fun Kids, kanał zastąpi 4Fun Gold
Rusza 4Fun Kids, kanał zastąpi 4Fun Gold
Firma Newensa i Stokowskiego za 670 tys. zł dokupiła 3,7 proc. akcji 4fun Media
4Fun Media stworzyło teledysk z nadesłanych przez dzieci nagrań (wideo)
4Fun Media stworzyło teledysk z nadesłanych przez dzieci nagrań (wideo)
Wpływy grupy 4fun Media zmalały o 12 proc., strata wzrosła do 1,4 mln zł. Na minusie Bridge2fun, e-commerce i naEkranie
Agencja FCB Bridge2fun ze spadkiem wpływów o 75 proc. 4fun Media sprzedała 51 proc. udziałów, 45 proc. kupił Rafał Baran
4fun Media przeniosła swoją działalność telewizyjną do spółki 4fun
Grupa 4fun Media z 15,3 mln zł straty. Mocno nierentowny e-commerce, wpływy z reklamy tv i Bridge2Fun ponad 30 proc. w dół
4fun Media: 7,7 mln zł odpisu wskutek utraty wartości przez spółki Program i Cupsell
Zmiany w programach dla dzieci w kanałach 4Fun Media. „Edukacja najmłodszych w zakresie higieny osobistej”
Zmiany w programach dla dzieci w kanałach 4Fun Media. „Edukacja najmłodszych w zakresie higieny osobistej”
4Fun Media sprzeda swojemu właścicielowi większościowe udziały Print Logistic
Firma Newensa i Stokowskiego kupiła kolejny pakiet akcji 4Fun Media
Spółka zależna 4Fun Media odpisze 3,2 mln zł wartości PRN Polska, powodem koniec współpracy z Carrefourem
Spółka Newensa i Stokowskiego dokupiła 1,08 proc. akcji 4Fun Media
Grupa 4Fun Media z 1,7 mln zł straty. Na outdoorze 2,3 mln zł zysku EBITDA, w e-commerce 1,4 mln zł straty
4fun Gold Hits z symbolem podobnym do logo Stars.tv. „Takich marek jest na rynku całe mnóstwo”
Newens, Baran i Górecki odchodzą z zarządu 4Fun Media. „Uproszczenie struktury da dodatkowe oszczędności”
Kantar Media będzie monitorować reklamę digital out-of-home. Jest umowa ze Screen Network
Grupa 4Fun Media z 27 mln zł wpływów i 2 mln zł straty. W górę Screen Network, plan naprawczy w pionie e-commerce
„Tęczowa godzina” z artystami LGBT nowym pasmem muzycznym w 4Fun Gold (wideo)
Wojciech Bieńkowski w radzie nadzorczej 4fun Media. Bez dywidendy za 2018 rok
Wojciech Bieńkowski w radzie nadzorczej 4fun Media. Bez dywidendy za 2018 rok
VOD TVP, Nc+ Go i Play Now w ofercie VOD.naEkranie.pl
VOD TVP, Nc+ Go i Play Now w ofercie VOD.naEkranie.pl
Grupa 4fun Media ze wzrostem wpływów i stratą. Mniej z reklamy tv, 1,4 mln zł z e-commerce
4Fun Media bez dywidendy, zysk na kapitał zapasowy
Wpływy Grupy 4Fun Media wzrosły o 24 proc. Dużo więcej ze Screen Network i FCB Bridge2Fun, mniej z reklam tv