4Fun Media zmieniło się w Digital Network. „Koncentrujemy się na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej”

Firma medialna 4Fun Media zmieniła nazwę na Digital Network. - Model biznesowy Digital Network polega na sprzedaży czasu reklamowego i realizowaniu kampanii marketingowych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Bieńkowski, prezes spółki.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
4Fun Media zmieniło się w Digital Network. „Koncentrujemy się na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej”

Jak wynika z najnowszych informacji, 4Fun Media w Digital Network zmieniło się w poniedziałek, 25 kwietnia br. Tego dnia rebranding przeszły również kanały social media spółki, a także witryna www.

grafika

Uchwała Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy o zmianie nazwy spółki w KRS została zarejestrowana w ostatnim czasie, w piątek poinformował o tym zarząd.

- Zmiana nazwy jest potwierdzeniem, że koncentrujemy się na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital out Of Home). Cyfrowa reklama jest najnowocześniejszym wydaniem reklamy zewnętrznej z wykorzystaniem cyfrowych ekranów LED w odróżnieniu od bilbordów wyklejanych plakatami. Przez naszą spółkę zależną Screen Network SA zarządzamy największą w Polsce siecią ekranów cyfrowych LED, która dociera codziennie do 6 mln konsumentów i wypracowuje 90 proc. naszych przychodów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Bieńkowski, prezes spółki.

Bieńkowski na funkcję prezesa firmy został powołany w styczniu br. W 4Fun Media stanowisko prezesa pozostało nieobsadzone od października 2019 roku. Wtedy z zarządu odeszli prezes Ross Newens, a także Rafał Baran i Mateusz Górecki. Firma przygotowywała się do przeniesienia działalności telewizyjnej do spółki zależnej, sama zaczęła sprawować nadzór właścicielski oraz pełnić funkcję centrum finansowo-sprawozdawczego i technologicznrgo dla całej grupy kapitałowej. W zarządzie 4fun Media pozostają, jako członkowie, Aneta Parafiniuk (od wiosny 2011 roku) i Tomasz Misiak (od połowy 2017 roku).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/4fun-media-nowa-nazwa-digital-network-prezes-wojciech-bienkowski,7170051524053121a ##

Jak informuje nas Bieńkowski, model biznesowy Digital Network polega na „sprzedaży czasu reklamowego i realizowaniu kampanii marketingowych. Rosnące przychody ze sprzedaży powodują wzrost utylizacji (poziomu wykorzystania) sieci, zwiększając rentowność zysku netto”.

- Digitalizacja reklamy zewnętrznej jest trendem światowym, podobnie jak miało to miejsce na rynku prasy transformującej z wydań papierowych do internetowych.  Dlatego zwiększenie udziałów reklamy cyfrowej w całym rynku reklamy zewnętrznej w Polsce z obecnych 15 proc. do 30-40 proc. w ciągu kolejnych kilku lat wydaje się być bardzo prawdopodobne, biorąc pod uwagę fakt, że w krajach rozwiniętych udział ten przekracza już 60 proc - komunikuje portalowi Wirtualnemedia.pl prezes spółki.

W maju przedstawienie strategii rozwoju na lata 2022-2024

Z naszych ustaleń wynika, że w maju Digital Network planuje przedstawienie strategii rozwoju na lata 2022-2024. - Strategia będzie skoncentrowana na core biznesie czyli rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej, wzroście utylizacji sieci nośników oraz rentowności. Plany inwestycyjno-rozwojowe zakładają rozbudowę sieci o nowe ekrany oraz stopniową wymianę obecnych nośników na bardziej energooszczędne - informuje nas Wojciech Bieńkowski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/laczy-nas-niepodlegla-zaspiewajmy-razem-screen-network-4fun-tv,7170087774500481a ##

Do Epicom należą akcje stanowiące 63,76 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu spółki.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"