4fun.tv bez Ad Venture Team

W związku ze zmianą zasad współpracy pomiędzy 4fun.tv i Ad Venture Team, z dniem 1 września telewizja rozpoczęła sprzedaż swojego kanału za pomocą własnego, wewnętrznego Działu Reklamy i Marketingu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż czasu reklamowego, akcji specjalnych, działań związanych ze sponsoringiem są Sławomir Rucel oraz Adam Kwiatkowski. Osobą odpowiedzialną za całość działań oraz funkcjonowanie działu jest Ewa Czekała.

Dział Reklamy i Marketingu 4fun.tv odpowiedzialny jest za reprezentowanie interesów telewizji zarówno  w dziedzinie sprzedaży czasu reklamowego w tym, sprzedaży kampanii GRP’sowych oraz kampanii spotowych, jak i wszelkich działań służących uatrakcyjnieniu oferty: akcje specjalne, sponsoringi, konkursy.

Ad Venture Team w ramach współpracy świadczy na rzecz 4fun.tv usługi doradcze oraz konsultacyjne.

- Decyzję o stworzeniu wewnętrznego działu reklamy, 4fun.tv argumentuje chęcią pozyskania nowych budżetów reklamowych i zapewnienia we własnym zakresie kompleksowej obsługi klientów. 4fun.tv zamierza tym sposobem zaangażować się w działania znacznie wykraczające poza zwykłą sprzedaż czasu reklamowego. Dział będzie pracował w oparciu o oferty  ściśle dostosowane do potrzeb klientów, łącząc różne narzędzia reklamowe: akcje specjalne, konkursy, rozwiązania interaktywne, bezpośrednią komunikację z grupa docelową. 4fun.tv chce wykorzystać własną wiedzę i doświadczenie zdobyte przy dotychczasowych projektach specjalnych i oferować swoim klientom niestandardowe rozwiązania - podano w komunikacie prasowym.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online