4Move będzie sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski do 2014 roku, czyli w okresie rozgrywania przez nią meczów towarzyskich przed Euro 2012, podczas tego turnieju oraz w eliminacjach do mistrzostw świata 2014 i w czasie tej imprezy. W ramach współpracy na opakowaniach tego napoju oraz we wspierających go działaniach marketingowych, promocyjnych i public relations będzie mógł być umieszczany logotyp naszej drużyny narodowej. Ponadto 4Move zyskał tytuł oficjalnego napoju izotonicznego reprezentacji oraz sponsora rozgrywek o piłkarski Puchar Polski.
– Zdecydowaliśmy się na wpieranie naszej reprezentacji, ponieważ piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną na świecie, skupiającą wielu fanów kochających sport, wielkie emocje i radość zwycięstwa – opisuje Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży w FoodCare. Zresztą sam wizerunek 4Move, dostępnego w sprzedaży w Polsce od połowy br., nawiązuje do sportu – claim marki i hasło jej pierwszej kampanii reklamowej brzmi: „Sport jest wszędzie” (więcej na ten temat).

4Move to kolejna marka, która nawiązuje współpracę sponsorską z piłkarską reprezentacją Polski. Kilka miesięcy temu sponsorami naszej kadry zostały Warka (więcej na ten temat) i Biedronka (więcej). Wcześniej sponsoring reprezentacji przez Orange przedłużyła Grupa TP (więcej).











