5 powodów, dla których warto reklamować się w galeriach handlowych, szczególnie przed świętami

Boże Narodzenie to czas zwiększonych wydatków związanych z prezentami dla najbliższych. Centra handlowe dosłownie „pękają w szwach” - każdy bowiem chce zakupić niebanalne upominki, produkty oraz świąteczne dekoracje. To również czas wzmożonej aktywności klientów biznesowych, którzy szukają sposobu na skuteczną reklamę w punktach sprzedaży. Jak w efektywny sposób wykorzystać potencjał sprzedażowy świąt? Co sprawia, że galerie handlowe są nieocenionym miejscem promocji w tym okresie?

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Udostępnij artykuł:

1. Dużo większa liczba klientówOd listopada do końca stycznia galerie handlowe są niezwykle zatłoczone – klienci rozglądają się za prezentami, realizują bony upominkowe i wydają pieniądze, które otrzymali w ramach prezentu. Frekwencja w okresie świątecznym jest nawet do 30% wyższa niż średnioroczna. Gdy do tych warunków doda się jeszcze odbywające się w tym czasie wyprzedaże, to widać, jak duży zasięg i dotarcie mogą one przynieść tym, którzy zdecydują się na reklamę w centrum handlowym. Niemały wpływ na decyzje zakupowe ma również tzw. „świąteczny nastrój” – dobre samopoczucie klientów może niewątpliwie wpłynąć na wzmożoną chęć robienia zakupów oraz przyczynić się do stworzenia silniejszej więzi konsumenta z marką.

2. Chęć kupna produktów wzrastaKażdy klient udający się do galerii handlowej przychodzi tu z myślą o zakupach. W jego planach jest kupno idealnych prezentów dla najbliższych, pysznych potraw czy też świątecznych dekoracji. Wszystko to sprawia, że okres świąteczny jest szczególnie korzystny dla wszystkich firm i marek, które zdecydowały się na reklamę w tym czasie. Reklama emitowana w miejscu sprzedaży dociera bowiem do świadomości konsumenta w tym samym czasie, w którym dokonuje on zakupu: jest w pobliżu produktu i ma na niego wygospodarowany budżet.

3. Konsument otwarty na komunikatyŚwięta w galeriach handlowych nie mogłyby się również obyć bez bożonarodzeniowej aury – lampki, bombki, choinki, świąteczne piosenki wyznaczają tempo konsumpcyjnego biegu. Wszystko to sprawia, że klienci są niezwykle podatni na wszelkie komunikaty, które przyciągają ich uwagę i mogą stać się źródłem inspiracji zakupowej. - Nośnikami, na których może zostać umieszczona taka reklama, są monitory Digital Signage umieszczone w odpowiednich punktach galerii handlowej. Kompleksową sieć DS określamy jako Mall TV, czyli nowy efektywny kanał komunikacji z konsumentem– mówi Wojciech Grendziński, Dyrektor Handlowy firmy IMS, która obsługuje nośniki DS w 40 galeriach w całej Polsce.

4. Rośnie efektywność Mediów In-storeMiejsce sprzedaży jest właściwie jedynym punktem w przestrzeni reklamowej, gdzie spotykają się produkt, konsument, pieniądz i właściwy komunikat. Ważnym więc atutem komunikacji reklamowej jest jej efektywność. – Zasięgi generowane przez tzw. Media In-store są naprawdę wysokie, a w okresie świątecznym jeszcze wzrastają w związku z większą liczbą klientów galerii handlowych – tłumaczy Wojciech Grendziński z IMS. – Na przykład zasięg Mall TV to 30 mln kontaktów konsumenta z reklamą w jednym miesiącu, a In-store radio – aż 220 mln kontaktów. Dodatkowo walorem takiej formy reklamowej jest umiejscowienie jej w otoczeniu, w którym odbiorca jest nastawiony na działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe.

5. Otwartość na działania eventoweW okresie świąt na znaczeniu zyskuje bezpośredni kontakt z klientem - komentuje Paweł Zbiegniewski, dyrektor zarządzający IMS events, spółki realizującej działania zintegrowane w galeriach i sieciach sprzedaży. – Galerie handlowe to idealne miejsce na wszelkiego rodzaju animacje i działania eventowe. Klienci są nastawieni na dłuższy pobyt w centrum handlowym, poszukują rozrywki, więc łatwiej pozyskać ich uwagę i zaangażowanie - mówi Zbiegniewski. Działania eventowe będą dobrym uzupełnieniem kampanii reklamowej prowadzonej przez Media In-store na terenie galerii, gdzie konsument uzyskał już komunikat reklamowy.

Więcej informacji na temat IMS:www.ims.fm

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Autor artykułu:
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online