5 sił w kampanii ING Życie „Zrób rakowi wspak” (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii ING Życie reklamującej pod hasłem „Zrób rakowi wspak” ubezpieczenie od choroby nowotworowej. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, 180heartbeats + Jung von Matt, Prime Time, Lowe Media i Multi Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
5 sił w kampanii ING Życie „Zrób rakowi wspak” (wideo)

Obecny etap kampanii „Zrób rakowi wspak” jest skierowany przede wszystkim do kobiet. Bohaterka znana z poprzednich reklam tej oferty przekonuje, że należy zadbać o swoje zdrowie i życie poprzez odpowiednią profilaktykę nowotworową i ubezpieczenie w ING Życie. Reklamy podkreślają, że każdy dysponuje pięcioma rodzajami sił pomagających w zapobieganiu nowotworowi i ewentualnej walce z nim.

- Komunikację kierujemy głównie do kobiet, ale poprzez panie chcemy również dotrzeć do mężczyzn. To bowiem kobiety zachęcają swoich partnerów, mężów czy ojców do podjęcia działań zmniejszających ryzyko zachorowania na raka - zaznacza Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie.

Poprzednia odsłona kampanii była prowadzona jesienią ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Obecny etap akcji obejmuje telewizję (spot emitowany od 18 marca do 31 maja m.in. w kanałach TVP, TVN i Polsatu), oraz internet (odświeżona wersja serwisu rakowiwspak.pl).

Kreację kampanii opracowała agencja Brasil, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Prime Time, a aplikację na stronę rakowiwspak.pl przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media, natomiast działania media relations prowadzi agencja Multi Communications.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"