55 projektów zostało wybranych przez jury Złotych Spinaczy w 19 kategoriach. Sześć nominacji zdobyła agencja Partner of Promotion, cztery - Euro RSCG Sensors, a po trzy - Eskadra Publica i Multi Communications.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się 25 października na zakończenie PR Forum 2011 w Hotelu InterContinental w Warszawie. Organizatorem Złotych Spinaczy jest Związek Firm Public Relations, a partnerem merytorycznym - firma doradcza KPMG.
NOMINACJE DO ZŁOTYCH SPINACZY 2011
Kategorie główne:
PR korporacyjny • Naga Prawda o Ubezpieczeniach - ING Życie - Multi Communications i ING Życie • „Świeć się na święta – z ENERGĄ” – konkurs świąteczny zrealizowany w ramach komunikacji korporacyjnej Grupy ENERGA, grudzień 2010 – styczeń 2011 - Neuron Agencja Public Relations • "Cała Polska nosi wąsy" - Testa Communications

PR produktu • Zupy to nasza specjalność - Fleishman-Hillard • Europejski Kongres Gospodarczy 2011, największe wydarzenie biznesowe w Europie Środkowo-Wschodniej - Imago Public Relations • Pantene Pro-V Aqua Light. Bez kompromisów - Partner of Promotion
Kampania edukacyjna • Program edukacyjny "Jedz smacznie i zdrowo" - Marka Winiary i Eskadra Publica • Lokal Bez Papierosa.pl - kampania społeczna - Stowarzyszenie Manko • "Mamo, tato, wolę wodę" - II edycja kampanii edukacyjnej - Żywiec Zdrój i Euro RSCG Sensors
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa • Strajk w Grupie Energa - Grupa Kombinat • Powódź 2010 na Mazowszu. Kampania informacyjna wojewódzkiej administracji rządowej (maj 2010 - kwiecień 2011) - Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie • Tiger jest tylko jeden - Partner of Promotion

Public Affairs &Lobbing • Powstrzymanie próby monopolizacji polskiego rynku eksportowego - Partner of Promotion • Polska na Marsa - Planet PR • Lokal Bez Papierosa.pl - Stowarzyszenie Manko
Kampania społeczna • Real'na Pomoc. Kampania społeczna Szlachetna Paczka 2010 - Stowarzyszenie Wiosna • Boskie Matki - Euro RSCG Sensors • Druga odsłona kampanii „Zobaczyć przez dotyk – Wrocław w miniaturze” - PR time
Komunikacja wewnętrzna • „Hoop do Kutna” – Ciszewski Public Relations • Złote Orły Orlen Gaz - Orlen Gaz • „WPKompas – Księga wartości Wirtualnej Polski" - Wirtualna Polska
Event komercyjny • Velux 5 Oceans - Hill & Knowlton Poland • Dzień Darmowej Dostawy - InnerLook Consultancy – departament PR Inner Corp. • Naga Prawda o Ubezpieczeniach - ING Życie - Multi Communications i ING Życie
Event społeczny • Znani ludzie w Szlachetnej Paczce. Event społeczny - Stowarzyszenie Wiosna • Misterium Męki Pańskiej - event artystyczno-społeczny - Eskadra Publica • „Chopin at the Pyramids. Classic Jazz Rock from Warsaw” - Stołeczna Estrada - samorządowa instytucja kultury

Launch nowego produktu, usługi lub firmy • Kampania "Pod prąd" - Go Culture. Komunikacja dla kultury • Pierwszy robot chirurgiczny da Vinci w Polsce - Multi Communications • LabStar - Wirtualna Polska
CSR • Projekt „Adam - mężczyźni kontra rak piersi” - magnifiCo • Model Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa - Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan • "Żubr budzi Podlasie" - Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2)
PR miejsca, miasta lub regionu • Blog Forum Gdańsk - Citybell Consulting • Decouverte – (Odkryta). Łódź, Europejską Stolicą Kultury 2016 - Go Culture. Komunikacja dla kultury • Mazury Cud Natury - Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Social media • Blog Forum Gdańsk - Citybell Consulting • "Ojciec Bóg" z Facebooka na deski teatru - Heureka Huge Idea • Airbus A380 na Lotnisku Chopina - budowanie społeczności - Telma Group Communications oraz Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze"

Business-to-Business PR • Rozwiń swój biznes z Getin Bankiem! - Getin Bank oraz agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2) • BuildDesk – rzetelne wsparcie audytorów energetycznych - Prelite
PR finansowy i relacje inwestorskie • Wsparcie pierwszej oferty publicznej oraz debiutu akcji Fortuna Entertainment Group na GPW w Warszawie (Dual Listing) – Genesis PR • Zmiana i wzmocnienie wizerunku Optimus S.A. po odwrotnym przejęciu CDP Investment i przekształceniu profilu działalności Spółki - InnerValue - departament IR InnerCorp
Sektor publiczny • I love Polska Wschodnia - Euro RSCG Sensors • Ogólnopolska kampania edukacyjna "Moda na odblaski" - Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Genesis PR • Zrozumieć – nie wykluczyć - Partner of Promotion
Kategorie specjalne
Kreatywność • Kampania "Śledzisz", realizowana dla Norweskiej Rady ds. Eksportu Ryb i Owoców Morza - Advanced PR • Burger King i Król Blogerów w podróży po Stanach - Burger King Trip - Agencja faceAddicted (grupa brandAddicted) • Boskie Matki - Euro RSCG Sensors • „Chopin at the Pyramids. Classic Jazz Rock from Warsaw” - Stołeczna Estrada - samorządowa instytucja kultury

Efektywność • Misterium Męki Pańskiej - event artystyczno-społeczny - Eskadra Publica • PolskiBus.com podbija Polskę - Partner of Promotion • Cała Polska nosi wąsy - Testa Communications
Green PR • Ogólnopolski Program na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Społeczności Lokalnych „Gaspol kibicuje klimatowi” - On Board Public Relations wspólnie z Gaspol • Nie trzymaj tykającej bomby w szufladzie - Partner of Promotion











