Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę RBC CapitalMarkets, która tuż po zaprezentowaniu przez Steve'a Jobsa nowegomodelu iPhone'a obsługującego sieć trzeciej generacji (3G) zapytała3.600 członków swojego panelu (Technology Adoption Panel) osmartfona, który chcieliby kupić w ciągu najbliższych 90 dni -informuje serwis Techweb.
56 procent respondentów wskazało tutaj na iPhone'a, podczas gdyjeszcze w marcu, zanim Apple ogłosiło wprowadzenie nowego modeluurządzenia, chęć jego zakupu wyrażało tylko 35 procentbadanych.
Na drugim miejscu znalazł się BlackBerry firmy Research InMotion (RIM), który w ciągu najbliższych trzech miesięcy chciałobykupić 23 procent respondentów. Daleko w tyle znalazły się smartfonyfirm: Palm (3 procent), HTC, Nokia i Samsung (po 2 procent) orazMotorola (1 procent). Pozostałe 9 procent badanych stwierdziło, żewolałoby urządzenie innej firmy.

źródło: TechWeb











