Pieniądze przekazali reklamodawcy, którzy nadali swoje reklamy w wigilijnym bloku reklamowym 24 grudnia ub.r. Dochód z akcji podzielono między te placówki, które złożyły do 31 grudnia ub.r. odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP. Wpłynęło w sumie 300 wniosków o darowizny na łączną kwotę ponad 7 milionów zł. Ostatecznie wybrano 59 placówek.
Pieniądze z tegorocznej edycji „Reklamy Dzieciom” trafią w pierwszej kolejności do instytucji, organizacji oraz tych placówek, które systematycznie pomagają większej liczbie dzieci. Większe kwoty darowizn zostaną przekazane na działalność: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka i innych instytucji opiekuńczych sprawujących opiekę nad dziećmi, które z różnych powodów przebywają w tych placówkach lub są pod ich stałą opieką.

„Reklama Dzieciom 2011” to również darowizny indywidualne. Pieniądze z akcji pomogą w tym roku rodzicom i opiekunom dofinansować, m.in.: turnusy rehabilitacyjne, zakup sprzętu rehabilitacyjnego, czy indywidualną terapię swoich pociech. Dzieci do których trafi pomoc pochodzą z rodzin niepełnych, ubogich, wielodzietnych, a także z rodzin patologicznych.
Darowizny wspomogą także m.in. działalność świetlic socjoterapeutycznych, środowiskowych, placówek dziennego pobytu dzieci z rodzin patologicznych lub zagrożonych patologią oraz warsztatów terapii zajęciowej. Dofinansowane zostaną również projekty skierowane do dzieci przebywających w rodzinnych domach dziecka oraz dzieci pochodzących z rodzin dysfunkcyjnych, zagrożonych patologiami społecznymi.











