67 proc. telewidzów ogląda programy kulinarne, najpopularniejsze "Kuchenne rewolucje"

67 proc. Polaków oglądających telewizję deklaruje, że wybiera w niej programy o tematyce kulinarnej. Najbardziej popularne są „Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler oraz "Makłowicz w podróży" - wynika z badania GfK.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pod koniec 2012 r. do regularnego oglądania programów o gotowaniu przyznawało się 13 proc. widzów, a 54 proc. poświęcało na nie czas nieregularnie. Tymczasem 1/3 Polaków ta tematyka w ogóle nie interesuje.

Z deklaracji widzów-respondentów wynika, że w sumie 2/3 z nich dostrzega marki i produkty lokowane w programach (tak, chociaż rzadko - 43 proc.; tak, często - 20 proc.; tak, zawsze - 3 proc.).

grafika

Badanie zostało zrealizowane prez GfK w ramach omnibusa CAPI na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie 1000 Polaków powyżej 15. roku życia w listopadzie 2012 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech