“7 dni świat” wróci jesienią do TVP Info

Telewizja Polska w jesiennej ramówce reaktywuje program “7 dni świat” poświęcony tematyce międzynarodowej. Audycję ponownie będzie prowadzić Andrzej Turski.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Niedawno zmieniło się kierownictwo programów informacyjnych i zabawne było to, że już pierwszego dnia chcieli ze mną rozmawiać. Padła propozycja wznowienia programu “7 dni świat” zdjętego przez Wildsteina po 18 latach nadawania - powiedział na łamach “Tele Tygodnia” Andrzej Turski, który obecnie w TVP2 jest gospodarzem “Panoramy”.

- Potwierdzam, że program “7 dni świat” od września będzie emitowany w TVP Info - mówi nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. Więcej szczegółów nie ujawnia, bo nad programem trwają obecnie prace. Jego formuła prawdopodobnie będzie podobna jak w przeszłości - prezentowane będą wydarzenia ze świata z minionego tygodnia w formie materiałów wideo, a wybrane z nich będą komentowane przez gości w studiu.

Magazyn “7 dni świat” trafił na antenę Telewizji Polskiej w 1989 roku. Najpierw nadawano go w TVP1, potem w TVP2, a następnie w TVP Info. Program zniknął z ramówki w 2007 roku, gdy prezesem TVP był Bronisław Wildstein (więcej na ten temat).

Od września br. TVP Info stanie się pełnowymiarowym kanałem informacyjnym, bo pasma regionalne przeniesione zostaną do nowej stacji TVP Regiony. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVP Info w rynku w czerwcu br. wyniósł 3,32 proc. (dowiedz się więcej).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii