Jeszcze więcej nominacji dla kampanii "Room for everyone" od McCann Poland i Mastercard

Kampania “Room for everyone” zrealizowana przez agencję McCann Poland dla Mastercard zdobyła 7 kolejnych nominacji do tegorocznych nagród na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Ma ich już łącznie 11.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jeszcze więcej nominacji dla kampanii "Room for everyone" od McCann Poland i Mastercard

W dniu rozpoczęcia festiwalu Cannes Lions, w poniedziałek ogłoszono kolejne shortlisty. Agencja McCann Poland z projektem “Room for everyone” dla Mastercard otrzymała 7 nowych nominacji.

Znalazła się na shortlistach w 3 kategoriach: Brand Experience & Activation Lions (w podkategoriach: Consumer Services / Business to Business i Customer Acquisition & Retention), Creative BtoB Lions (Brand Experience, Corporate Purpose & Social Responsibility i Integrated Campaigns) oraz Creative Data Lions (Data Enhanced Creativity i Data Integration).

Oznacza to, że projekt “Room for everyone” ma już łącznie 11 nominacji do tegorocznych Lwów, w tym jedną w kategorii Titanium. 

“Room for everyone” - o czym jest?

Kampania „Room for everyone” wykorzystuje narzędzie GdzieJakiBiznes, powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. Narzędzie, GdzieJakiBiznes od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. Opierając się na danych, narzędzie oceni lokalizacje, w której planowana działalność ma największe szanse powodzenia. Platforma GdzieJakiBiznes.com stworzona została w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy. Narzędzie dostarcza dane dla 37 największych miast w Polsce. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka, użytkownicy platformy otrzymują także bezpośredni dostęp do aktualnych ofert kupna lub wynajmu lokali usługowych, dopasowanych do ich potrzeb i możliwości budżetowych. Narzędzie GdzieJakiBiznes powstało we współpracy z agencjami McCann, która jest współautorem koncepcji platformy, strategii komunikacji i kreacji oraz Brand New Galaxy, która jest partnerem technologicznym odpowiedzialnym za stworzenie narzędzia, jego optymalizację technologiczną, analitykę oraz media performance. Materiały do kampanii „Room for Everyone” zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo Film, a za realizację spotów odpowiada Tomek Okulicz. Za strategię i realizację kampanii PR odpowiada Agencja Solski Communications. W sierpniu tego roku, narzędzie GdzieJakiBiznes zostanie wdrożone również w Czechach i na Słowacji. Cannes Lions startuje dzisiaj, 17 czerwca i potrwa do 22 czerwca.

Czytaj więcej na:

https://www.wirtualnemedia.pl/mccann-poland-ma-kolejne-trzy-nominacje-na-cannes-lions,7169379165706369a

Kampania „Room for everyone” wykorzystuje narzędzie GdzieJakiBiznes, powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. Narzędzie, GdzieJakiBiznes od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. Opierając się na danych, narzędzie oceni lokalizacje, w której planowana działalność ma największe szanse powodzenia. Platforma GdzieJakiBiznes.com stworzona została w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy. Narzędzie dostarcza dane dla 37 największych miast w Polsce. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka, użytkownicy platformy otrzymują także bezpośredni dostęp do aktualnych ofert kupna lub wynajmu lokali usługowych, dopasowanych do ich potrzeb i możliwości budżetowych. Narzędzie GdzieJakiBiznes powstało we współpracy z agencjami McCann, która jest współautorem koncepcji platformy, strategii komunikacji i kreacji oraz Brand New Galaxy, która jest partnerem technologicznym odpowiedzialnym za stworzenie narzędzia, jego optymalizację technologiczną, analitykę oraz media performance. Materiały do kampanii „Room for Everyone” zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo Film, a za realizację spotów odpowiada Tomek Okulicz. Za strategię i realizację kampanii PR odpowiada Agencja Solski Communications. W sierpniu tego roku, narzędzie GdzieJakiBiznes zostanie wdrożone również w Czechach i na Słowacji. Cannes Lions startuje dzisiaj, 17 czerwca i potrwa do 22 czerwca.

Czytaj więcej na:

https://www.wirtualnemedia.pl/mccann-poland-ma-kolejne-trzy-nominacje-na-cannes-lions,7169379165706369a

Kampania „Room for everyone” wykorzystuje narzędzie GdzieJakiBiznes, powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. 

Narzędzie, GdzieJakiBiznes od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. W oparciu o specjalistyczne dane narzędzie oceni lokalizacje, w której planowana działalność ma największe szanse powodzenia.

Platforma GdzieJakiBiznes.com stworzona została w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy. Narzędzie dostarcza dane dla 37 największych miast w Polsce.

Kiedy wyniki Cannes Lions?

Narzędzie GdzieJakiBiznes powstało we współpracy z agencjami McCann, która jest współautorem koncepcji platformy, strategii komunikacji i kreacji oraz Brand New Galaxy, która jest partnerem technologicznym odpowiedzialnym za stworzenie narzędzia, jego optymalizację technologiczną, analitykę oraz media performance.

Materiały do kampanii „Room for Everyone” zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo Film, a za realizację spotów odpowiada Tomek Okulicz. Za strategię i realizację kampanii PR odpowiada Agencja Solski Communications. W sierpniu tego roku, narzędzie GdzieJakiBiznes zostanie wdrożone również w Czechach i na Słowacji. Cannes Lions potrwa do 22 czerwca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online