71 proc. wiadomości na Twitterze bez reakcji (wideo)

Większość wiadomości umieszczanych w serwisie społecznościowym Twitter jest ignorowanych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania firmy Sysomos wynika, że tylko 29 proc. tweetów w popularnym mikroblogu spotyka się z reakcjami, z których 19,3 proc. stanowią odpowiedzi, a reszta to retweety, polegające na przesłaniu dalej wiadomości.

To oznacza, że spośród 1,2 miliarda wiadomości jakie zostały w ciągu ostatnich dwóch miesięcy poddane analizie, 6 proc. (72 mln) było retweetowanych.

grafika

Badanie wykazało również, że 92,4 proc. retweetów następuje w pierwszej godzinie od publikacji oryginalnego wpisu, 1,63 proc. w drugiej godzinie, a 0,94 proc. w trzeciej godzinie.

grafika

Podobną sytuację zaobserwowano w przypadku odpowiedzi na daną wiadomość na Twitterze - 96,9 proc. z nich pada w pierwszej, a 0,88 proc. w drugiej godzinie.

Z badania Sysomos wynika też, że spośród wszystkich tweetów spotykających się z odpowiedzią, 85 proc. generuje tylko jedną, 10,7 proc. dwie, a zaledwie 1,53 proc. trzy takie rekacje.

grafika

Firma Sysomos przygotowała również poniższą wizualizację, gdzie spirala stanowi oś czasu, a każdy z niebieskich punktów reprezentuje tweet, przy czym wielkość tego punktu zależy od liczby retweetów i odpowiedzi na daną wiadomość. Z kolei każda z zielonych linii to retweet oryginalnego wpisu, a każda z linii pomarańczowych to wygenerowana przez niego odpowiedź.  

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej