72andSunny globalną agencją kreatywną eBay

Serwis aukcyjny eBay w wyniku rozstrzygniętego przetargu wybrał agencję 72andSunny na wiodącą globalną agencję kreatywną. Marka rocznie wydaje na reklamę w USA ok. 100 mln dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dotychczas obsługą reklamową serwisu eBay zajmowało się kilka agencji: Goodby, Silvertsein&Partners oraz Pereira&O'Dell. Ta ostatnia głównie na rynku amerykańskim. Teraz rozpoczyna współpracę z agencją 72andSunny.

Ostatnio eBay wybrał sieć reklamową VCCP do obsługi w Europie. Przedstawiciele eBay zapewnili, że mimo wyboru agencji 72andSunny będą współpracować nadal z agencjami VCCP i Pereira&O'Dell.

Według danych Kantar Media eBay wydał na reklamy na rynku amerykańskim 89 mln dolarów w 2015 roku i ok. 100 mln dolarów w ub.r.

- Nasza współpraca z agencją 72andSunny będzie czymś więcej niż tylko tworzeniem kampanii. Wspólnie będziemy przekonywać, że eBay to marka, która pomaga żyć w nowoczesnym świecie, że łączy się z ludźmi i z kulturą - powiedział Karl Isaac, global brand eBay.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą