Nominacje przyznano w 25 kategoriach konkursowych, z których w większości szansę na nagrodę mają po trzy projekty.
Wśród nominowanych znalazło się siedem projektów współtworzonych przez Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, sześć - przez Havas PR Warsaw oraz po cztery - przez Headlines Porter Novelli, Publicon i Biuro Podróży Reklamy.
Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 5 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie.
Konkurs jest organizowany przez Związek Firm Public Relations, a funkcję partnera audytującego pełni KPMG
NOMINACJE DO ZŁOTYCH SPINACZY 2014
KATEGORIE GŁÓWNE PR korporacyjny• Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies• Sygnity. We love I.T.! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants• Bankowy Ekosystem Smart – Bank Handlowy w Warszawie S.A. (Citi Handlowy)

PR produktu• Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants• Suknia Carlo Rossi – ATW Communications• „Kolorowa Polska – ogólnopolskie badanie na temat kolorów” Dekoral Fashion – Biuro Podróży Reklamy Public Affairs i Lobbying• Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! – Kobold Public Relations• Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” - Publicon
Kampania Społeczna• „Oglądam, czuję, myślę” – młodzi w kinie – Go Culture• „Przytulenie ma znaczenie” – MSLGroup i Unlimited dla GlaxoSmithKline• ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw
Komunikacja wewnętrzna• Książka kucharska „Posmakuj świata z Polpharmą” – Polpharma• „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska – Orange Polska i Havas PR Warsaw• Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta – ING Usługi Finansowe

Event komercyjny• Czekoladowy Weekend w Wedlu – 24/7 Communication• Przyłapani na modzie – PR Inspiration• Rozwój rynku mieszkaniowego w Polsce: Kongres Mieszkaniowy - Publicon Event społeczny• Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza – Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur• XIII Światowy Szczyt Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla – Vision Group• Debata Europa Cafe – Citybell Consulting• Mikroprzedsiębiorca Roku 2014 – Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy
Launch nowego produktu, usługi lub firmy• Kurka Wolna – Havas PR Warsaw, Havas Media• Launch marki COSTA COFFEE – Citybell Consulting dla CHI POLSKA• Kampania „Zarobki bez tabu” – On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl
Corporate Social Responsibility (CSR)• Mistrzowie Kodowania – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska• Tesco dla Szkół – “Talent do niemarnowania” – Tesco Polska, Garden of Words• „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” – ZT Kruszwica S.A.

PR miejsca, miasta lub regionu• Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice• #onedayinwro – robimy InstaMovie! – Publicon• Wisła Warszawa – Ciesz się rzeką! – Partner of Promotion
Social media• MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli• MOŻNA INACZEJ – Pierwszy Internetowy Talent Show na Youtubie. – LifeTube i AccessPro• #mojeklasyki – albo/albo
Bussiness-to-Bussiness PR• Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna „Made in Poland”. – Headlines Porter Novelli• „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy• THINK BIG. Program UPC Biznes dla Firm. – UPC Polska
PR finansowy i relacje inwestorskie• Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software –InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp• „Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra” – NOBILI PARTNERS• Komunikacja związana z Pierwszą Ofertą Publiczną ENERGA SA oraz debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie – InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp

Media relations• WBE: Inżynierowie – Informatycy – Żołnierze XXII-go wieku – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants• Działania media relations dla spółki Admiral Markets. Zbudowanie wizerunku analityków firmy jako ekspertów i liderów opinii na rynkach finansowych – NOBILI PARTNERS• belVita – stworzona na śniadanie! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska
KATEGORIE SEKTOROWE Technologia, IT, telekomunikacja• Mistrzowie Kodowania - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska• Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software - InnerValue - departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp• "Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra" - NOBILI PARTNERS
Finanse• MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli• Bankowy Ekosystem Smart - Bank Handlowy w Warszawie (Citi Handlowy)• Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta - ING Usługi Finansowe

Uroda i zdrowie - usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne• "Przytulenie ma znaczenie" - MSLGROUP i Unlimited dla GlaxoSmithKline• Ciśnienie na życie - Polpharma• ZOBACZ CUKRZYCĘ - REDEFINICJA CUKRZYCY. - Havas PR Warsaw
Sektor spożywczy• Prince Polo - w 100% polskie, kultowe na Islandii - Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants• "Z Kujawskim pomagamy pszczołom" - ZT Kruszwica S.A.• Suknia Carlo Rossi – ATW Communications
Media i styl życia• "Oglądam, czuję, myślę" - młodzi w kinie – Go Culture• Porozmawiajmy o in vitro - MSLGROUP Poland we współpracy z TLC Polska (Discovery Networks)• III edycja programu "Natalia Honorata Witalna - NHW" - Nestle Polska i Synertime
Kultura• Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza - Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur• Audioriver 2013 - Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)

Sport, turystyka, rekreacja• Apetyt na region. Podkarpackie smaki. - Citybell Consulting• Zimowy Narodowy - Testa Communications i PL2012+• "Orbis Business Mixer" – Public Dialog
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka• "Kolorowa Polska - ogólnopolskie badanie na temat kolorów" Dekoral Fashion - Biuro Podróży Reklamy• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies• WBE: Inżynierowie - Informatycy - Żołnierze XXII-go wieku - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
NGO i Sektor Publiczny• Dick Dobrowolski, czyli "how to spin, how to win" – Publicon• Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna "Made in Poland". - Headlines Porter Novelli• #ratujrysie – Kolko Sp. z o.o.

KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność• "Zrobimy Cię na Biało" - ATLAS i Telma Agency Communications• "Coca-Cola Smak Wolności" - toast za Polskę - Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS/Coca-Cola Poland Services• Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza - Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur• Suknia Carlo Rossi - ATW Communications• "Podziel się tym, co masz najlepszego" Wprowadzanie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl - Biuro Podróży Reklamy
Efektywność• Ciśnienie na życie – Polpharma• Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem - Hill+Knowlton Strategies











