76 nominacji do Złotych Spinaczy, najwięcej dla Rc2 i Havas PR

Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Najwięcej zdobyły agencje Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Havas PR Warsaw, Headlines Porter Novelli, Publicon i Biuro Podróży Reklamy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
76 nominacji do Złotych Spinaczy, najwięcej dla Rc2 i Havas PR

Nominacje przyznano w 25 kategoriach konkursowych, z których w większości szansę na nagrodę mają po trzy projekty.

Wśród nominowanych znalazło się siedem projektów współtworzonych przez Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, sześć - przez Havas PR Warsaw oraz po cztery - przez Headlines Porter Novelli, Publicon i Biuro Podróży Reklamy.

Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 5 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie.

Konkurs jest organizowany przez Związek Firm Public Relations, a funkcję partnera audytującego pełni KPMG

NOMINACJE DO ZŁOTYCH SPINACZY 2014

KATEGORIE GŁÓWNE PR korporacyjny• Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies• Sygnity. We love I.T.! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants• Bankowy Ekosystem Smart – Bank Handlowy w Warszawie S.A. (Citi Handlowy)

PR produktu• Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants• Suknia Carlo Rossi – ATW Communications• „Kolorowa Polska – ogólnopolskie badanie na temat kolorów” Dekoral Fashion – Biuro Podróży Reklamy Public Affairs i Lobbying• Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! – Kobold Public Relations• Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” - Publicon

Kampania Społeczna• „Oglądam, czuję, myślę” – młodzi w kinie – Go Culture• „Przytulenie ma znaczenie” – MSLGroup i Unlimited dla GlaxoSmithKline• ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw

Komunikacja wewnętrzna• Książka kucharska „Posmakuj świata z Polpharmą” – Polpharma• „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska – Orange Polska i Havas PR Warsaw• Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta – ING Usługi Finansowe

Event komercyjny• Czekoladowy Weekend w Wedlu – 24/7 Communication• Przyłapani na modzie – PR Inspiration• Rozwój rynku mieszkaniowego w Polsce: Kongres Mieszkaniowy - Publicon Event społeczny• Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza – Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur• XIII Światowy Szczyt Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla – Vision Group• Debata Europa Cafe – Citybell Consulting• Mikroprzedsiębiorca Roku 2014 – Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy

Launch nowego produktu, usługi lub firmy• Kurka Wolna – Havas PR Warsaw, Havas Media• Launch marki COSTA COFFEE – Citybell Consulting dla CHI POLSKA• Kampania „Zarobki bez tabu” – On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl

Corporate Social Responsibility (CSR)• Mistrzowie Kodowania – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska• Tesco dla Szkół – “Talent do niemarnowania” – Tesco Polska, Garden of Words• „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” – ZT Kruszwica S.A.

PR miejsca, miasta lub regionu• Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice• #onedayinwro – robimy InstaMovie! – Publicon• Wisła Warszawa – Ciesz się rzeką! – Partner of Promotion

Social media• MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli• MOŻNA INACZEJ – Pierwszy Internetowy Talent Show na Youtubie. – LifeTube i AccessPro• #mojeklasyki – albo/albo

Bussiness-to-Bussiness PR• Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna „Made in Poland”. – Headlines Porter Novelli• „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy• THINK BIG. Program UPC Biznes dla Firm. – UPC Polska

PR finansowy i relacje inwestorskie• Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software –InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp• „Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra” – NOBILI PARTNERS• Komunikacja związana z Pierwszą Ofertą Publiczną ENERGA SA oraz debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie – InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp

Media relations• WBE: Inżynierowie – Informatycy – Żołnierze XXII-go wieku – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants• Działania media relations dla spółki Admiral Markets. Zbudowanie wizerunku analityków firmy jako ekspertów i liderów opinii na rynkach finansowych – NOBILI PARTNERS• belVita – stworzona na śniadanie! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska

 

KATEGORIE SEKTOROWE Technologia, IT, telekomunikacja• Mistrzowie Kodowania - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska• Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software - InnerValue - departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp• "Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra" - NOBILI PARTNERS

Finanse• MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli• Bankowy Ekosystem Smart - Bank Handlowy w Warszawie (Citi Handlowy)• Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta - ING Usługi Finansowe

Uroda i zdrowie - usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne• "Przytulenie ma znaczenie" - MSLGROUP i Unlimited dla GlaxoSmithKline• Ciśnienie na życie - Polpharma• ZOBACZ CUKRZYCĘ - REDEFINICJA CUKRZYCY. - Havas PR Warsaw

Sektor spożywczy• Prince Polo - w 100% polskie, kultowe na Islandii - Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants• "Z Kujawskim pomagamy pszczołom" -  ZT Kruszwica S.A.• Suknia Carlo Rossi – ATW Communications

Media i styl życia• "Oglądam, czuję, myślę" - młodzi w kinie – Go Culture• Porozmawiajmy o in vitro - MSLGROUP Poland we współpracy z TLC Polska (Discovery Networks)• III edycja programu "Natalia Honorata Witalna - NHW" - Nestle Polska i Synertime

Kultura• Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza - Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur• Audioriver 2013 - Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)

Sport, turystyka, rekreacja• Apetyt na region. Podkarpackie smaki. - Citybell Consulting• Zimowy Narodowy - Testa Communications i PL2012+• "Orbis Business Mixer" – Public Dialog

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka• "Kolorowa Polska - ogólnopolskie badanie na temat kolorów" Dekoral Fashion - Biuro Podróży Reklamy• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies• WBE: Inżynierowie - Informatycy - Żołnierze XXII-go wieku - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

NGO i Sektor Publiczny• Dick Dobrowolski, czyli "how to spin, how to win" – Publicon• Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna "Made in Poland". - Headlines Porter Novelli• #ratujrysie – Kolko Sp. z o.o.

 

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność• "Zrobimy Cię na Biało" - ATLAS i Telma Agency Communications• "Coca-Cola Smak Wolności" - toast za Polskę - Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS/Coca-Cola Poland Services• Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza - Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur• Suknia Carlo Rossi - ATW Communications• "Podziel się tym, co masz najlepszego" Wprowadzanie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl - Biuro Podróży Reklamy

Efektywność• Ciśnienie na życie – Polpharma• Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem - Hill+Knowlton Strategies

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online