81 tys. widzów wywiadu Oprah z Lance'em Armstrongiem w Discovery

Średnio 81 tys. widzów oglądało w Discovery Channel dwuczęściowy wywiad Oprah Winfrey z Lance'em Armstrongiem podczas którego przyznał się on do stosowania dopingu. Więcej widzów miała pierwsza, dłuższa część programu specjalnego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Discovery pokazało w naszym kraju rozmowę w dwóch częściach. Pierwsza, półtoragodzinna nadana została w piątek 18 stycznia br. o 21.00 - obejrzało ją 107 tys. widzów, co zapewniło stacji 1,48 proc. udziału w rynku. Z kolei druga, godzinna część wywiadu, nadana dzień później o tej samej porze, zgromadziła tylko 41 tys. osób (udział wyniósł 0,45 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Powtórkę całego programu specjalnego, nadaną w Discovery w niedzielę 20 stycznia o 17.30, śledziło już tylko 30 tys. osób.

 

Premiera wywiadu miała miejsce na antenie amerykańskiego kablowego kanału OWN, należącego do Oprah Winfrey i Discovery Communcations w czwartek 17 stycznia br. o 21.00. Obejrzało ją łącznie 3,2 mln widzów. Nadaną tego samego dnia o 22.30 powtórkę śledziło 1,1 mln osób (dane dotyczą pierwszej części wywiadu).

Premierowa emisja rozmowy z byłym kolarzem w OWN jednak nie przebiła jednak pod względem oglądalności wywiadu Oprah z rodziną Whitney Houston, który w marcu ub.r. obejrzało 3,5 mln widzów (dane The Nielsen Company).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"