Serial paradokumentalny „Ślubna gorączka” na antenie Telewizji Polsat pokazywany jest w soboty o godz. 16.45, począwszy od 7 września br. Cztery pierwsze odcinki produkcji oglądało średnio 812 tys. widzów, co przełożyło się na 9,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku „Ślubna gorączka” obniża wyniki Polsatu o ok. 190 tys. widzów. Wówczas stację w tym pasmie średnio śledziło milion osób, co przekładało się odpowiednio na 11,51 proc. oraz 15,09 proc. udziału.
Polsat w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce wśród głównych stacji w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym paśmie jest TVP1, nadająca końcówkę filmów fabularnych, „Teleexpress”, „Pogodę” oraz „Ojca Mateusza”, co daje jej 19,32 proc. udziału. Trzecia pozycja należy do TVN (końcówka „Przepisu na życie” i „Kuchenne rewolucje”; 7,15 proc. udziału), a trzecia - do TVP2 (pasmo programów rozrywkowych; 4,94 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest już liderem, a dalej plasują się: Jedynka, TVN oraz Dwójka.
W paradokumentalnej produkcji „Ślubna gorączka” widzowie mogą śledzić losy par, które tuż przed zawarciem związku małżeńskiego borykają się z przeróżnymi problemami. W każdym odcinku przedstawiona jest historia innej pary. Za produkcję wykonawczą odpowiada firma Content Rozwiązania Kreatywne.











