82,1 tys. zł netto (bez VAT, rabatów, cena dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów". Za emisję w dni powszednie trzeba zapłacić 76,2 tys. zł.
Na 72,7 tys. zł wyceniono reklamę przy "Kuchennych rewolucjach", na 71 tys. zł przy programie "Masterchef",
59,9 tys. zł zapłacą reklamodawcy za spot przy programie "Top Model", 54,3 tys. zł - przy "Mam talent", 52,8 tys. zł przy "Lego Masters" i 53,6 tys. zł przy "Milionerach".
Stawka spotu przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia" wynosi 53 tys. zł, przy serialu "Na Wspólnej" - 52,4 tys. zł, przy serialu "Szadź" - 38,1 tys. zł, a przy serialu "Nieobecni" -20,4 tys. zł.
Reklama przy serwisie sportowym to wydatek rzędu 71,5 tys. zł w niedziele i 65,3 tys. zł w dni powszednie, a przy prognozie pogody - odpowiednio 57,2 tys. zł i 60,4 tys. zł.

W listopadzie startują zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich, do transmisji których prawa ma od tego sezonu ma Grupa TVN Discovery. TVN pierwsze transmisje pokaże 21 i 22 listopada oraz 27 i 28 listopada.
W cenniku nie podano cen reklam w blokach w trakcie tych transmisji zaznaczając, że podlegają one indywidualnej wycenie. Podano jedynie stawki dla emisji przed i po. Maksymalna cena w bloku przed transmisją wynosi 61,5 tys. zł, a po - 39,1 tys. zł.
TVN Media doliczy reklamodawcom widownię poza domem
Wraz z publikacją cennika prezes TVN Media, Piotr Tyborowicz przekazał w liście do reklamodawców, że od listopada to biuro reklamy będzie dołączać dane o oglądalności telewizji poza domem do podstawy rozliczeń kampanii reklamowych swoich klientów -o czym Wirtualnemedia.pl informowały już wczoraj. Wcześniej zrobiły to Polsat Media i Biuro Reklamy TVP.











