Spółka Multimedia Polska w raporcie kwartalnym podała, że łączna liczba jej abonentów na dzień 30 czerwca br. wyniosła 822,9 tys., o 100 więcej niż rok wcześniej.
Liczba klientów telewizji analogowej spadła na koniec I kwartału br. o 11,54 proc. do 327,4 tys. i była niższa od liczby klientów telewizji cyfrowej. Z tej ostatniej usługi korzystało 352,5 tys. klientów, co oznacza wzrost o 18,95 proc.
Z kolei o 6,24 proc. wzrosła liczba abonentów internetu. Na koniec czerwca br. korzystało z niego już 515,7 tys. klientów Multimediów. Spółka miała też 284,4 tys. użytkowników usług głosowych, w tym 272 tys. klientów telefonii abonenckiej, co oznacza wzrost o 3,03 proc.
Łączna liczba sprzedanych usług (RGU) Multimediów na koniec czerwca br. to ponad 1,564 mln, czyli o 0,22 proc. więcej względem stanu na koniec czerwca ub.r. 300,1 tys. klientów operatora korzystało z dwóch usług, a 128,6 tys. z trzech.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-ma-mniej-abonentow-ale-rosnie-liczba-sprzedanych-uslug ##











