Jane Fonda jest twarzą i bohaterką kampanii nowej kolekcji H&M Move, która trafiła do sprzedaży w czwartek. Jest to kolekcja odzieży sportowej zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn oraz dzieci.
Jest dostępna w 2500 sklepach H&M na całym świecie oraz w internecie.
Kolekcja obejmuje dwie linie: Move Essentials, w ramach której oferowane są topy, lekkie kurtki, rajstopy i biustonosze, a także odzież specjalnie zaprojektowana do treningu i biegania i linia Move Monogram obejmującą serię dresów ze sportowym logo i odblaskowymi detalami.
To właśnie ta druga część kolekcji - Move Monogram - jest prezentowana w najnowszej kampanii, w której występuje aktorka/aktywistka i ikona fitnessu Jane Fonda i JaQuel Knight – choreograf i autor układów tanecznych dla Beyoncé, Cardi B i Megan Thee Stallion.

Dla Jane Fondy, która 40 lat temu zrewolucjonizowała branżę fitness, emitując swój tytułowy film "Original Workout", udział w kampanii jest jak zatoczenie koła jej kariery fitness po tym, jak stała się znana w latach 80. dzięki serii ćwiczeń.
Z kolei dla Knighta, uznanego choreografa i dyrektora kreatywnego, który ma na swoim koncie między innymi Super Bowl Halftime Show i film dokumentalny "Beyoncé Homecoming" na Netflix, praca nad kampanią dla H&M jest kontynuacją jego misji przełamywania barier tworzenia kultowych wydarzeń kulturalnych.
Kolekcja H&M Move jest wykonana z 85 proc. do 99 proc. materiałów pochodzących ze zrównoważonych źródeł. Marka planuje również rozpoczęcie współpracy z producentem zrównoważonych tkanin Fairbrics i firmą technologiczną LanzaTech zajmującą się recyklingiem węgla w 2023 roku.












