880 tys. widzów serialu „Szkoła 5”. 27,6 mln zł z reklam

Piąty sezon „Szkoły” oglądało 877 tys. widzów. Produkcja dała TVN pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 27,58 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
880 tys. widzów serialu „Szkoła 5”. 27,6 mln zł z reklam
Bohaterowie serialu „Szkoła” / fot. TVN

Jesienne premierowe odcinki „Szkoły” na antenie TVN były emitowane w dni powszednie, w okresie od 1 września do 2 grudnia 2016 roku (do 4 listopada o godz. 16.00, a od 7 listopada - o 15.30). Średnia widownia scripted-docu w tym okresie wyniosła 877 tys. osób. Przełożyło się to na 11,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,63 proc. w grupie 16-59 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 12 października br., który oglądało 1,19 mln osób. Wszystkie wśród trzech topowych emisji, to odcinki z godz. 16.00.

TVN w paśmie emisji „Szkoły” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajął Polsat, emitujący wówczas „Dlaczego ja?”, „Wydarzenia”, „Pogodę”, „Interwencję” i „Na ratunek 112”, co dało mu 16,97 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. „Obserwator” i powtórki seriali; 8,44 proc.) oraz TVP2 (gł. „Panorama - kraj” i powtórki seriali; 4,51 proc.).Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-rozmow-w-toku-jak-zmieniala-sie-widownia-talk-show ##

Wpływy reklamowe podczas emisji paradokumentu wyniosły 27,58 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Szkoła” to serial scripted-docu, który skupia się na życiu uczniów klas gimnazjalnych i licealnych, a stałymi bohaterami produkcji są nauczyciele, których grają aktorzy z krakowskich teatrów. Paradokument realizowany jest przez krakowski oddział TVN, który wcześniej odpowiadał m.in. za „W11” i „Detektywów”, a obecnie produkuje też „Szpital”.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?