Przetarg dotyczy obsługi budżetu w wysokości 10,82 mln zł. Oferty w nim złożyły agencje: Komunikacja Plus (z ceną 4,2 mln zł), Keino Grupa (z ceną 4,1 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (z ceną 3 mln zł), Media Group (z ceną 3,7 mln zł), agencja reklamowa dsk (z ceną 3,6 mln zł), PHD Media Dirrection (z ceną 56 tys. zł), Effective Media Solutions (z ceną 3,1 mln zł) oraz konsorcjum agencji MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw (z ceną 3,2 mln zł) a także agencja MSL. Ta oferta nie została otwarta - jak podaje instytucja, była zaszyfrowana i nie można jej było otworzyć.
Wybrana w przetargu agencja będzie świadczyć usługi planowania i zakupu mediów (telewizja, radio, prasa, outdoor, internet), zajmie się przygotowaniem planu komunikacji, kreacji oraz produkcją materiałów kreatywnych, a także koordynowaniem działań niestandardowych (w tym sponsoring). Będzie planować i zlecać kampanie informacyjno-promocyjne Funduszu w mediach zgodnie z oczekiwaniami NFOŚiGW.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje w 40 proc. kryterium jakości (m.in. doświadczenie), a w 60 proc. cena. Z wybraną firmą Fundusz będzie pracować do końca 2021 roku od momentu zawarcia umowy.











