90 proc. Polaków rezygnujących z telefonu stacjonarnego to klienci TP

Ponad połowa Polaków, którzy zrezygnowali ze stacjonarnych linii telefonicznych, uzasadnia to zbyt wysokimi kosztami. 90 proc. takich osób korzystało wcześniej z usług Telekomunikacji Polskiej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

51,4 proc. Polaków nie korzysta w swoich domach ze stacjonarnych linii telefonicznej, mając wyłącznie telefony komórkowe. Dwie trzecie takich osób deklaruje, że telefony mobilne im wystarczają, natomiast jedna czwarta wskazuje na wysokie koszty używania telefonu stacjonarnego.

grafika

54,4 proc. Polaków niekorzystających z telefonii stacjonarnej w ogóle nie miało wcześniej do niej dostępu. Natomiast 36,2 proc. z nich zrezygnowało z telefonów stacjonarnych. Ponad 90 proc. takich osób stanowią klienci Telekomunikacji Polskiej.

grafika

Ponad połowa Polaków, którzy zrezygnowali z telefonów stacjonarnych, uzasadnia, że korzystanie z nich było zbyt drogie. Natomiast prawie co druga spośród takich osób podkreśla, że telefon komórkowy bardziej jej odpowiada.

grafika

Badanie zostało zrealizowane przez PBS DGA na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej w dniach 22-30 listopad ub.r. Wywiady przeprowadzono na grupie 1,6 tys. osób w wieku 15 lat i więcej reprezentatywnej dla wszystkich gospodarstw domowych w Polsce ze względu na miejsce zamieszkania oraz liczbę domowników. 986 respondentów zadeklarowało, że nie korzysta z telefonii stacjonarnej.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day