„99 - gra o wszystko” hitem TTV

Pierwszy sezon teleturnieju „99 - gra o wszystko” oglądało średnio 945 tys. widzów. Cykl podniósł średnie długookresowe wyniki TTV. Stacja w paśmie emisji audycji zdecydowanie wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 1,32 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„99 - gra o wszystko” hitem TTV
„99 - gra o wszystko”; fot. TTV

Teleturniej „99 - gra o wszystko” na antenie TTV oglądać można było codziennie od 2 do 7 stycznia 2022 roku o godz. 22.00. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 945 tys. osób, co przełożyło się na 8,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek pierwszego sezonu cyklu. Przyciągnął uwagę 1,12 mln osób.

grafika

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,08 proc., a w grupie 16-49 było to 3,01 proc. Tym samym program ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/prince-charming-kto-wygral-kto-to-jest-jacek-jelonek-wyniki-ogladalnosci,7170068193355905a ##

Stacja TTV w czasie emisji nowej produkcji zdecydowanie wygrała walkę o widza z TV Puls (3,66 proc.), TV4 (2,86 proc.) i TVN7 (2,76 proc.).

Jeszcze większą przewagę stacja TTV miała w grupach 16-49 i 16-59.

grafika

„99 - gra o wszystko” to polska wersja „99 to beat”, belgijskiego formatu należącego do VRT i Talpa. Do tej pory prawa do formatu zostały również sprzedane w USA, Niemczech, Holandii i Szwecji. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy konkurują ze sobą w różnych konkurencjach, w których liczy się spryt, sprawność i szczęście. Z zabawy za każdym razem odpada osoba, która jako ostatnia wykona dane zadanie. Format nie przewiduje udziału prowadzącego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ttv-nadawca-tvn-ile-zarabia-z-reklam,7170098962974337a ##

Polska wersja teleturnieju powstaje z okazji 10-lecia istnienia na rynku stacji TTV (kanał został uruchomiony 2 stycznia 2012 roku). Powstaną dwie edycje projektu, z czego pierwszą nadano z udziałem celebrytów - najbardziej znanych twarzy TTV. Wystąpili w niej m.in. Przemysław Kossakowski, Malwina Wędzikowska, Dominik Strzelec, Dagmara Kaźmierska, Sylwia Bomba, Mateusz Borkowski i Jan Pirowski

Drugi sezon wiosną 2022 roku

W drugiej edycji, która trafi do ramówki stacji wiosną 2022 roku, pojawią się wyłonieni w castingach zwykli uczestnicy. Drugi sezon został nagrany w grudniu ub.r.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-w-polsce-jak-to-sie-mierzy-nielsen,7170058059229313a ##

Za produkcję „99 - gra o wszystko” odpowiada GPlus Production.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji