A jak auto, W jak wakacje - nowa lipcowa kampania Providenta

Lider rynku pożyczkowego Provident Polska od 1 lipca rusza z nową kampanią reklamową. Akcja przypomina o możliwości skorzystania z wyższych kwot pożyczek, dostępnych w ofercie Providenta.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sektor pożyczkowy przez wielu konsumentów kojarzony jest z małymi kwotami pożyczek udzielanymi na krótki czas. Nowa kampania ma trafiać szczególnie do osób, które dotychczas nie rozważały oferty Providenta, z powodu braku wiedzy o wyższych kwotach pożyczek w tej ofercie.

Akcja promocyjna opiera się na powiedzeniach: „jak się nie ma co się lubi, to się bierze pożyczkę w Providencie i już się ma” oraz na parafrazie powiedzenia „jak się powiedziało A, o trzeba powiedzieć B”. W spocie jest mowa o tym, że można otrzymać szybką pożyczkę do 10 000 złotych z wygodną dla klienta ratą.

W kampanii zwracamy uwagę, że w Providencie można otrzymać pożyczkę nie tylko szybko i wygodnie, ale też w dużych kwotach - do 10 tysięcy złotych. Taka pożyczka może zaspokoić większe potrzeby zakupowe konsumentów. Jednocześnie to rozsądna i odpowiedzialna oferta pożyczkowa – mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Celem kampanii jest trafienie z ofertą do nowych i bardziej wymagających grup pożyczkobiorców. Tych, którzy planują swoje większe wydatki i skoncentrowani są na podnoszeniu standardu życia. Ci konsumenci są zainteresowani wyższymi kwotami pożyczki.  Nowa kampania przypomina im, że Provident ma takie kwoty w swojej ofercie i oferuje je na atrakcyjnych warunkach – dodaje Katarzyna Szerling.

Pamiętając o zróżnicowanych potrzebach klientów, firma stawia przede wszystkim na elastyczność, dlatego klienci Providenta mogą wybrać spłatę w mikroratach tygodniowych lub rozłożyć ją na wygodne raty miesięczne. Dodatkowo Provident proponuje pożyczkę konsolidacyjną, dzięki której klient może uwolnić się od zobowiązań w firmach chwilówkowych i odpowiedzialnie zarządzić swoim zadłużeniem oraz lepiej gospodarować domowym budżetem.

Akcja jest wspierana nowymi spotami reklamowymi w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała krakowska agencja Opus B, za kreację BTL i internet odpowiada AdHeads. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD. Kampania potrwa od 1 do 31 lipca.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"