Kampania systemów Comarchu do zarządzania przedsiębiorstwem (tzw. ERP) podkreśla, że można je kupić tradycyjnie w wersji stacjonarnej lub wynająć w modelu usługowym. W akcji prezentowane są rozwiązania skierowane do podmiotów różnej wielkości, począwszy od start-upów, przez mikro i małe firmy, aż po średnie i duże przedsiębiorstwa.
W ramach kampanii Comarch zorganizuje 8 listopada konferencję internetową dla firm, podczas której porównane zostaną oba modele zakupu systemu ERP. Na konferencję można już zapisać się na stronie Comarch.pl/CoWolisz, gdzie prezentowana jest cała oferta Comarchu dla przedsiębiorstw, m.in. w formie filmików.

Oprócz internetu akcja reklamowa obejmuje prasę (tytuły ogólnopolskie i dzienniki regionalne) oraz pociągi PKP Intercity. Kreację kampanii - zaplanowanej do początku grudnia - przygotowała agencja SoInteractive, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.











