Przygotowana przez Saatchi & Saatchi dla Toyota Motor Poland kampania reklamowa, która wystartowała w weekend przestrzega potencjalnych klientów przed zbyt pochopnym wyborem promocji i przekonuje, że lepiej będzie jeśli oprą swoją decyzję na rozsądnych argumentach, nie dadzą się zwieść wysokości rabatu. Zamiast promocji wybierz jakość, czyli Toyotę.
Pomysł kreatywny najnowszej kampanii wizerunkowej opiera się na prezentowaniu drobnych, aczkolwiek irytujących usterek, które mogą pojawić się w nowych samochodach, zakupionych po wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Akcja uzmysławia osobom planującym zakup samochodu, że mogą popełnić duży błąd kupując promocję a nie samochód, tym samym skazując się na drobne kłopoty w przyszłości. Ale nie jest jeszcze za późno i jeśli ktokolwiek przymierza się do nabycia nowego samochodu, powinien wybrać Toyotę - samochód bezawaryjny, bezusterkowy i nie sprawiający problemów podczas użytkowania.

Kampania została kreacyjnie i strategicznie przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi, a media planował i kupował dom mediowy Zenithmedia. Targetem tego swoistego "ostrzeżenia" ze strony Toyoty będą osoby w wieku 30 - 59 lat, z dochodami średnimi i powyżej, zamieszkałe w miastach liczących 50 tys. i więcej mieszkańców. Akcja "przestrzegająca" przed zakupem innego samochodu niż ten marki Toyota trafi do stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, TVNSiedem, TV4 i kanały niszowe: TVN24, TVN Turbo, TVN Style, Discovery, National Geographic, Canal Plus Sport) oraz radiowych (RMF FM, Radio Zet i Trójka). Obejmie także internet - główne portale oraz site'y biznesowe i turystyczne.
Klient: Toyota Motor PolandAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele klienta: Krzysztof Prus, Robert Hoffman, Bartłomiej Moskwik, Agnieszka GorzkowskaPrzedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Piotr Niemczyński, Tomasz MożdżeńDyrektor kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor artystyczny: Ryszard SrokaCopywriter: Kuba Korolczuk











