AB Inbev postawił na DDB

DDB została wybrana przez firmę piwowarską Anheuser-Busch InBevjako globalna agencja wiodąca dla marki Budweiser.

km
km
Udostępnij artykuł:

DDB, która od 15 lat jest odpowiedzialna za budżet reklamowyBudweisera w USA, będzie miała za zadanie zwiększenie popularnościmarki na rynkach, na których jest jak dotąd mniej widoczna, m.in. wkontynentalnej Europie i niektórych regionach Azji.

Obecnie Budweiser cieszy się uznaniem na rynkach takich jak USA,wielka Brytania i Chiny, ale ma słabszą pozycję w niektórych złącznie 80 krajów, w jakich jest sprzedawany.

AB Inbev będzie chciał wejść także na nowe rynki ze swoją marką,szczególnie w Afryce. Zadaniem DDB będzie przygotowanie kampaniitowarzyszących premierze Budweisera na tych rynkach.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"