Agencja reklamowa Abanana wprowadza "zmiany strukturalne, których celem jest rozwój kompetencji i powiększenie zasobów organizacyjnych działu new business".
W skład zespołu pod kierownictwem Szymona Odolanowskiego wchodzą Marcin Jaśko (new business manager), Monika Piasecka (senior strategy planner), Agnieszka Smyth (senior copywriter) oraz Kamila Starzyk (researcherka).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/monika-piasecka-senior-strategy-planner-abanana ##
Dział obok swoich wcześniejszych zadań, będzie od teraz dodatkowo odpowiedzialny za przygotowanie ofert sprzedażowych agencji oraz tworzenie koncepcji strategicznych i kreatywnych wynikających z zapytań, które trafiają do Abanana.
- Reagujemy szybko i odpowiednio na dynamiczną sytuację na rynku. Część zapytań, które do nas obecnie spływają, wymaga wytężonej pracy w krótkim czasie, dlatego konsolidacja osób odpowiedzialnych za przygotowanie oferty w obrębie jednej komórki organizacyjnej nie tylko usprawni i przyspieszy prace, ale sprawi, że w tak wymagającym okresie pozostali pracownicy będą mogli służyć jeszcze większą pomocą stałym klientom. Tego wymaga obecna sytuacja - twierdzi Łukasz Wołek, CEO agencji.












