ABC przedstawia plany ekspansji internetowej

Podczas prezentacji dla inwestorów telewizja ABC zasygnalizowała zamiar znaczącego rozszerzenia oferty swojej strony internetowej.

MarketingVOX - km
MarketingVOX - km
Udostępnij artykuł:

Rozwój ten ma obejmować więcej programów nadawanych strumieniowo i więcej treści generowanych przez użytkowników. W ofercie znajdzie się też nowy format reklamowy.

ABC.com wkrótce rozpocznie strumieniowe nadawanie krajowych wiadomości, które będą dodane do większej ilości programów informacyjnych pracowników stacji. Strona pozwoli odbiorcom na wybór pomiędzy dwoma opcjami oglądania: pełnoekranową i miniekranową.

Nowy format reklam przy przekazach wideo nazwany „Pause Ads” będzie się pojawiać jako statyczny obrazek podczas programu, gdy zostanie on zatrzymany przez oglądającego.

ABC planuje także uruchomienie kanału online dla swojego programu telewizyjnego „America’s Funniest Home Videos”. Strona będzie zachęcać ludzi do zamieszczania własnych nagrań wideo, które będą dostępne dla społeczności internetowej  Niektóre z takich nagrań będą miały szanse być pokazanymi w programie telewizyjnym stacji.

MarketingVOX - km
Autor artykułu:
MarketingVOX - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"