Abercrombie & Fitch w emocjonalnej kampanii nawiązuje do dziedzictwa marki (wideo)

Firma odzieżowa Abercrombie & Fitch rozpoczęła kampanię pod hasłem „This is the time” adresowaną przede wszystkim do osób w wieku 21-24 lata. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja The Richards Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Abercrombie & Fitch w emocjonalnej kampanii nawiązuje do dziedzictwa marki (wideo)

Na zintegrowaną kampanię składają się dwa telewizyjne spoty: 30 i 60 -sek. Opowiadają historie różnych osób, młodych kobiet, trójki przyjaciół, dwóch specjalistów walczących o projekt. Zarazem reklamy te prezentują różne style odzieżowe, które mają podkreślać dziedzictwo marki A&F, która powstała w 1892 roku.

Jak mówi Will Smith, CMO marki A&F to nie jest tylko zwykła kampania. Działania te mają pokazywać 125-letnie dziedzictwo marki. - Chcemy zabrać cię ze sobą w podróż, a ty będziesz chciał być częścią tej przejażdżki - powiedział Will Smith.

Punktem wyjścia do obecnej kampanii marki A&F były wnioski do jakich marketer doszedł wspólnie z nowo wybraną agencją - główni odbiorcy marki czyli osoby w wieku 21-24 lata przeżywają w swoim życiu okres transformacji, ponieważ wchodzą w pewne relacje, zaczynają karierę zawodową, wyprowadzają się z domów rodzinnych, zakładają własne życie itp. Marka chce w tych zmianach uczestniczyć, będąc ich częścią.

Według Kantar Media firma A&F wydała na reklamy w 2016 roku 10,8 mln dolarów, z kolei od stycznia do czerwca br. - 2,1 mln dolarów.

Obecna kampania, po raz pierwszy od wielu lat obejmować będzie telewizję (m.in. Comedy Central, E!, ESPN). Dodatkowe działania obejmują też Snapchat, social media itp. Dodatkowo aktywności mają obejmować również eventy muzyczne, program lojalnościowy A&F Club. Marka nawiązała też współpracę z takimi platformami muzycznymi, jak Spotify.

Abercrombie & Fitch pracuje z agencją The Richards Group od wiosny br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day