Absolwent w limitowanej piłkarskiej edycji

Absolwent wprowadził na rynek limitowaną piłkarską edycję wódki Absolwent Kibic. Wspiera to kampania przygotowana przez agencję Up.

km
km
Udostępnij artykuł:

Absolwent Kibic oferowany jest w specjalnym opakowaniu - butelce z wyżłobioną piłką oraz etykietą przedstawiająca emocje kibiców.

Kampania promująca markę została oparta na przeżywaniu sportowych wrażeń przez kibiców, a jej motywem przewodnim jest hasło: „Absolwent - nieoficjalny sponsor piłkarskich emocji”. Kreacje mają nawiązywać do mocnych wrażeń, jakie towarzyszą świętowaniu piłkarskiej fety w gronie przyjaciół.

grafika

Za przygotowanie komunikacji dla limitowanej piłkarskiej edycji wódki Absolwent Kibic odpowiada agencja Up, która zdobyła to zlecenie w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"