Accenture Interactive opracuje strategię komunikacji dla Watykanu

Watykan wybrał agencję Accenture Interactive do tego, by opracowała dla Stolicy Apostolskiej spójną strategię komunikacji w mediach cyfrowych. Działania te mają zapewnić, że komunikacja będzie bardziej spójna i klarowna, a dotychczasowe, różne kanały komunikacji będą działać w ramach jednego serwisu Vatican News.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach wprowadzanych zmian zostanie powołany specjalny zespół Vatican News, który zajmie się zarządzaniem treściami i ich dystrybucją. Accenture zajmie się też zaprojektowaniem nowych logo oraz innych elementów identyfikacji wizualnej obecnych kanałów komunikacji watykańskiej: Vatican News, Vatican Media i Radio Vaticana Italia, zapewniając spójność między nową identyfikacją wizualną portalu i jego właściwościami społecznościowymi. Sekretariat ds. Komunikacji Watykanu liczy, że dzięki tym zmianom dotrze do większej liczby użytkowników internetu.

- Produkcja i rozpowszechnianie informacji odbywa się za pośrednictwem agnostycznego oprogramowania, w wielu różnych formatach. Współpraca z Accenture pozwoliła nam opracować obszerną strategię, która pozwoli zjednoczyć różne grupy robocze, wzmocnić tożsamość marki a zarazem umożliwi maksymalizację wartości naszych wewnętrznych specjalistów pracujących w mediach Stolicy Apostolskiej - powiedział Dario Edoardo Vigano, prefekt sekretariatu ds. komunikacji. Dodał, że jest to ostatnia część reformy, którą rozpoczął papież Franciszek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech