Wraz ze zbliżającym się sezonem letnim oraz w obliczu złagodzenia ograniczeń dotyczących podróżowania, Accor rozpoczyna globalną kampanię komunikacyjną. W ten sposób grupa podkreśla wciąż obecną chęć do podróży, a zarazem przekonanie o pomyślności odbudowy branży turystycznej przy jednoczesnym wzmocnieniu działań w segmencie wypoczynkowym.
- Nasze hotele i ośrodki wypoczynkowe są gotowe na ponowne przyjęcie gości. Z powodzeniem wdrożyliśmy środki higieny i czystości w ramach certyfikatu ALLSAFE, które wykraczają poza lokalne i krajowe wymagania. Turyści mogą czuć się spokojni, ponieważ nasze hotele są jednymi z najbezpieczniejszych miejsc, do których każdy może się ponownie udać, by wypocząć lub zająć się działalnością biznesową - mówi Patrick Mendes, dyrektor handlowy Accor zajmujący się sprzedażą, marketingiem, dystrybucją i programami lojalnościowymi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/klucz-accor-key-jak-dziala ##
„Odkrywaj świat” w kampanii Accor
Kampanię „Odkrywaj świat” inauguruje krótki film, który obrazuje odrodzenie się branży turystycznej i miejsc uwielbianych przez turystów z całego świata. Przekaz skupia się na inspiracji do ponownego odkrywania niesamowitych miejsc i zdobywania doświadczeń, które każdemu dodają piękna i głębi, uprzyjemniając codzienne momenty.

W akcji biorą udział również amerykański tancerz i choreograf Lil Buck oraz Dominique Mirambeau, słynna francuska modelka lat 70., muza takich artystów jak Salvador Dali, Moebius czy Nicki de Saint-Phalle.
Reżyserem filmu reklamowego jest Manu Cossu. Za pomysł i kreację kampanii odpowiada Studio 66.











