Actimel na Dzień Babci i Dziadka zachęca do pamięci o seniorach

Z okazji Dnia Babci i Dziadka, marka jogurtów probiotycznych Actimel (Danone) rusza z akcją „Zadzwoń do seniora”. Firma zachęca do aktywniejszego kontaktu z seniorami czekającymi na telefon najbliższych, wykorzystując m.in. nagranie na czekanie na własnej infolinii.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Actimel na Dzień Babci i Dziadka zachęca do pamięci o seniorach

21 stycznia, z okazji Dnia Babci i Dziadka, rusza akcja marki Actimel „Zadzwoń do seniora”, która ma na celu zwiększenie świadomości problemu, jakim jest samotność wśród osób starszych.

Actimel zachęca „Zadzwoń do seniora”

Działania obejmują digital i media społecznościowe, a także kanały komunikacji wewnętrznej w Danone (od stopki mailowej, poprzez komunikację na platformie Workplace, na wygaszaczach ekranu kończąc). Dodatkowo, marka Actimel na swojej infolinii (801 331 133) wszystkim czekającym na połączenie, przypomni o mocy jednego telefonu do seniora.

-  Jak pokazują badania, ochronne działanie więzi społecznych wpływa na długość i jakość życia. Zatem odporność to już nie tylko indywidualna kwestia każdego z nas, możemy bowiem wpływać na jej wzmocnienie przez kontakty z naszymi bliskimi czy najbliższymi społecznościami. To właśnie ta grupowa odporność czyni nas silniejszymi. Z tego powodu w naszej najnowszej akcji podkreślamy wagę odporności zbiorowej. W tych szczególnych czasach pamiętajmy o seniorach, gdyż samotność wpływa na ich zdrowie psychiczne i fizyczne, przyczyniając się tym samym do obniżenia odporności. Chcemy promować pozytywne postawy, zachęcać do zadzwonienia do najbliższych – nie tylko od święta i przypomnieć o sile jednego telefonu - komentuje Sasza Vislaus, brand PR coordinator, Danone.

Za strategię, koncept kreatywny i realizację akcji „Zadzwoń do seniora” odpowiada agencja VMLY&R Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela