Activlab klientem Initiative, w kampanii reklamowany ElectroVit

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Activlab, producentem odżywek i suplementów diety dla sportowców i osób aktywnych fizycznie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Activlab klientem Initiative, w kampanii reklamowany ElectroVit

Współpraca agencji z Activlab jest efektem rekomendacji. W jej ramach Initiative odpowiada za kompleksową obsługę mediową Activlab: opracowanie i realizację strategii oraz planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline.

Pierwszym wspólnie realizowanym projektem jest kampania ElectroVitu - zestawu elektrolitów z witaminą C, glukozą i magnezem, oferowanego w trzech wariantach: dla osób aktywnie spędzających czas, dla dzieci i dla seniorów.

Kampania realizowana jest w głównych stacjach telewizyjnych (spoty i bilboardy sponsorskie) i w radiu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela