Kampania składa się z 30 sek reklamy TV, reklamy prasowej oraz materiałów POS. Na jej potrzeby stworzono ikonę dzięcioła, która jest uwiarygodnieniem trwałości produktów Krono Original. Dzięcioł gra w filmie główną rolę i będzie pojawiał się również w prasie oraz na materiałach POS. Głównym przekazem kampanii prócz promowania wspomnianej trwałości będzie poinformowanie o szerokim wyborze produktów oferowanych przez markę Krono Original.
Ad Fabrika FCB rozpoczęła współpracę z Kronospan w marcu br. W jej ramach odpowiedzialna jest za opracowanie strategii i kreacji komunikacji ATL i BTL dla marki Krono Original.
Film, który reżyserował Paweł Borowski został zrealizowany przez Studio Opus, Platige Image i wytwórnia Dzwięku. Zdjęcia do kampanii prasowej wykonał Jacek Wołowski.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Team Agencji Tomasz Gazda, copywriterAnita Kotlińska, art directorPaweł Borowski, creative director / reżyserAgnieszka Heidrich, Account SupervisorPaweł Bobrek, Account ExecutiveProdukcja Opus FilmPostprodukcja Platige Image, Wytwórnia DźwiękuPrzedstawiciel Klienta Jarosław Zawadzki, dyrektor marketingu Magdalena Hańczyńska-Kwaśny, marketing manager Jacek Sołkiewicz, marketing manager Dom Mediowy Starcom.











