Ad.net liderem pod względem liczby użytkowników jak i odsłon

Ad.net umacnia pozycję lidera wśród internetowych sieci reklamowychw Polsce. Miesięcznie dociera do ponad 12 mln użytkowników i notujeponad 4,5 mld odsłon. Na końcu rankingu - z dużą stratą do lidera -sieć BizOnMedia i IDG.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sieć reklamowa Ad.net znalazła się na pozycji lidera wśródinternetowych biur reklamy w Polsce, zarówno jeśli chodzi o liczbęużytkowników jak i odsłon - wynika z najnowszych, październikowychdanych badania Megapanel PBI/Gemius.

Ad.net powstał w 2000 roku, jako pierwsza internetowa siećreklamowa na polskim rynku. Obecnie oferuje sprzedaż powierzchnireklamowej ponad 430 witryn internetowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"