Adam Borczyński: z Change Integrated do El Padre

Adam Borczyński rozpoczął pracę jako copywriter w agencji El Padre. Wcześniej był związany m.in. z Change Integrated, Max Weber i 180heartbeats.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako copywriter w El Padre Adam Borczyński odpowiada za tworzenie koncepcji kreatywnych dla klientów agencji. Paweł Lewicki, new business & strategic director firmy, uzasadnia zatrudnieniem nowego pracownika pozyskaniem wielu rocznych kontraktów na stałą obsługę i rozwijaniem specjalistycznych zespołów. Przypomnijmy, że agencja pod nazwą El Padre działa od początku br. – wcześniej funkcjonowała jako Eskadra Events (więcej na ten temat).

Adam Borczyński poprzednio pracował w agencji Change Integrated, a wcześniej był związany z Max Weber i 180heartbeats. Tworzył dla takich klientów jak m.in. Play, BMW, Skoda, Opel, Microsoft, Żywiec, Tatra, Netia, Mentos, Samsung, Link4 i Onet.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"