W spocie Adam Nawałka z futbolówką odwiedza punkt sprzedaży Play, w którym pracują Basia i Maciek, występujący w reklamach sieci od ponad trzech lat. Selekcjoner dowiaduje się od nich, jak działa wprowadzony przez operatora w połowie marca program Fair Play, i zauważa, że podobne zasady stosuje w swojej pracy trenerskiej.
Nawałka to kolejna w grupie kilkudziesięciu znanych osób, które w ciągu ostatnich trzech lat wystąpiły w reklamach Play. W br. w tej roli zadebiutowała Ewa Drzyzga, promująca Formułę Stacjonarną.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/chylinska-i-wojewodzki-z-dziecmi-reklamuja-internet-elastyczny-w-play-wideo ##
Akcja reklamująca Fair Play jest realizowana w telewizji, internecie, radiu, salonach sprzedaży Play oraz na outdoorze.

Za kreację reklam ATL-owych odpowiada agencja Grandes Kochonos, za reklamy i inne działania w internecie - agencje Artegence i Isobar Polska, a za przygotowanie materiałów BTL - agencja Plej. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.











