Adam „Nergal” Darski będzie reklamował napój Demon

Adam „Nergal” Darski będzie twarzą reklamową napoju energetycznego Demon Energy (Agros-Nova). Kampania z udziałem muzyka ma rozpocząć się w wakacje.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Demon Energy jest dostępny w sprzedaży od maja. Adam „Nergal” Darski jako twarz reklamowa marki ma zapewne podkreślić jej wybuchowy wizerunek.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że Darski za reklamowanie Demon Energy otrzyma około 300 tys. zł. Jednak część, a według niektórych mediów całość, tego honorarium przekaże fundacji DKMS, która pomaga osobom walczącym z białaczką (muzyk  w ub.r. cierpiał na tę chorobę).

Przedstawiciele Agros-Novy, producenta napoju Demon, nie chcą komentować tych doniesień. - Prowadzimy różne rozmowy dotyczące Demona. O decyzjach dotyczących komunikacji tej marki będziemy informować w najbliższych tygodniach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, Joanna Bancerowska dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w firmie.

Nergal jako twarz Demona zmierzy się z dwoma gwiazdorami sportów walki, którzy od niedawna reklamują napoje energetyczne. Mike Tyson występuje w kampanii Blacka (obejrzyj te spoty), a Mammed Khalidov reklamuje Tigera (zobacz to).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu