Adam Śmiłowski kieruje strategią w Change Integrated

Adam Śmiłowski został dyrektorem strategicznym grupy ChangeIntegrated. Zastąpił na tym stanowisku Marka Żołędziowskiegokierującego całą firmą.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Adam Śmiłowski awansował na dyrektora strategicznego grupyChange Integrated ze stanowiska senior strategic plannera. W nowejfunkcji zastąpił Marka Żołędziowskiego, CEO całej firmy. Śmiłowskijako dyrektor strategiczny Change Integrated kieruje 4-osobowymzespołem zajmującym się strategią wszystkich klientów obsługiwanychprzez agencję, takich jak BMW, Grupa Żywiec, Link4, Play iPolpharma.

Adam Śmiłowski pracuje w branży reklamowej od 7 lat, z których 3lata spędził w agencji BBDO, 3 lata w D'Arcy/G7, a ostatni rok wChange Integrated. W tym czasie zajmował się strategią m.in.launchowej kampanii Heyah, nadzorując też badania na jej potrzeby,i re-launchowej akcji Kinder Bueno. Oprócz tego jako strategwspierał największe marki na polskim rynku m.in. Erę,Telekomunikację Polską, Winterfresh, Orbit, Pepsi, Gillette iPZU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji