Adam Śmiłowski kieruje strategią w Change Integrated

Adam Śmiłowski został dyrektorem strategicznym grupy ChangeIntegrated. Zastąpił na tym stanowisku Marka Żołędziowskiegokierującego całą firmą.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Adam Śmiłowski awansował na dyrektora strategicznego grupyChange Integrated ze stanowiska senior strategic plannera. W nowejfunkcji zastąpił Marka Żołędziowskiego, CEO całej firmy. Śmiłowskijako dyrektor strategiczny Change Integrated kieruje 4-osobowymzespołem zajmującym się strategią wszystkich klientów obsługiwanychprzez agencję, takich jak BMW, Grupa Żywiec, Link4, Play iPolpharma.

Adam Śmiłowski pracuje w branży reklamowej od 7 lat, z których 3lata spędził w agencji BBDO, 3 lata w D'Arcy/G7, a ostatni rok wChange Integrated. W tym czasie zajmował się strategią m.in.launchowej kampanii Heyah, nadzorując też badania na jej potrzeby,i re-launchowej akcji Kinder Bueno. Oprócz tego jako strategwspierał największe marki na polskim rynku m.in. Erę,Telekomunikację Polską, Winterfresh, Orbit, Pepsi, Gillette iPZU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa