Adam Urbanowski dyrektorem marketingu Comperia.pl

Adam Urbanowski objął funkcję dyrektora marketingu porównywarki finansowej Comperia.pl. Wcześniej pracował m.in. w pkt.pl, Grupie Infor, Wydawnictwie Software i Performance Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor marketingu Comperia.pl Adam Urbanowski będzie odpowiadał za realizację strategii marketingowej, zarządzanie zespołem i projektami, a także analizę rynku i konkurencji oraz rekomendowanie nowych aktywności.

Według danych Megapanelu PBI/Gemius, w marcu br. Comperia.pl miała 175 tys. użytkowników i 917 tys. odsłon (zobacz szczegółowe dane).

Adam Urbanowski przez poprzednie dwa lata był na stanowisko kierownikiem ds. serwisów branżowych i regionalnych w pkt.pl oraz brand managera serwisu dladomu.pkt.pl. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Infor (gdzie zajmował się rozwojem spółki Infornext.pl), Performance Media (gdzie kierował działem wydającym m.in. sklepy internetowe) oraz Wydawnictwie Software (jako product manager i redaktora naczelny magazynów „Hakin9: Hardcore IT Security Magazine” i „PHP Solutions”).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"