Adam Woronowicz po francusku reklamuje pożyczkę w ING Banku Śląskim (wideo)

W nowej kampanii ING Banku Śląskiego z udziałem aktora Adama Woronowicza reklamowana jest pożyczka gotówkowa. Akcję, kontynuującą format komunikacji pod hasłem „Liczą się ludzie”, przygotowały i realizują firmy Brain, Lowe Media, GoldenSubmarine i Hill+Knowlton Strategies.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Adam Woronowicz po francusku reklamuje pożyczkę w ING Banku Śląskim (wideo)
Adam Woronowicz w reklamie ING Banku Śląskiego

Nowy spot ING Banku Śląskiego pokazuje, jak Adam Woronowicz popisuje się przed przyjaciółką znajomością kultury i języka francuskiego. Dodaje przy tym, że kurs językowy wykupił dzięki pożyczce w promowanym banku, którą już spłacił.

- ING Bank Śląski chce ułatwić Polakom świadome podjęcie decyzji o pożyczce i pokazać, kiedy może ona przynieść realne korzyści. Takie podejście banku jest czymś nowym i nieoczywistym, ale daje szansę na zmianę negatywnych skojarzeń z pożyczaniem pieniędzy - tłumaczy przekaz kampanii Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim. - W komunikacji podkreślamy także, że klienci mogą spłacać pożyczkę „po swojemu”. W zależności od swojej bieżącej sytuacji mogą spłacać raz 16 zł za każdy pożyczony 1000 zł, raz więcej - opisuje.

Kampania jest prowadzona pod nowym hasłem przewodnim banku: „Liczą się ludzie”, wprowadzonym jesienią ub.r. W niedawnych reklamach opartych na tym sloganie promowane było Konto Direct z aplikacją mobilną (zobacz szczegóły). Adam Woronowicz wystąpił już w kilku kampaniach ING Banku Śląskiego, poprzednio wiosną ub.r. też promował pożyczkę gotówkową (obejrzyj tamten spot).

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 3 maja w telewizji (30- i 15-sekundowa wersja spotu w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), internecie (m.in. serwisy VoD i portale społecznościowe) oraz w oddziałach ING Banku Śląskiego.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Brain, a reklamy internetowe przygotowała agencja GoldenSubmarine. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media, aktywności public relations realizuje agencja Hill+Knowlton Strategies.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów