Adamed wybrał agencję Mind Progress do kampanii MaxOn Active

Agencja Mind Progress wygrała przetarg na przygotowanie i realizację telewizyjnej kampanii reklamowej marki MaxOn Active, leku na erekcję wydawanego bez recepty (produkowanego przez firmę Adamed).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Celem komunikacyjnym kampanii jest nie tylko wskazanie najskuteczniejszego rozwiązania problemu zaburzeń erekcji i zbudowanie jego świadomości wśród grupy docelowej, ale także pokazanie leku, jako dostępnego bez recepty i odróżnienie go komunikacyjnie i wizerunkowo od preparatów dostępnych na rynku.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada warszawski zespół agencji Mind Progress. Osobą odpowiedzialną za rozwój biznesu jest Bartosz Kuckowski head of business development firmy, który wraz z Markiem Stankiewiczem, nowym dyrektorem zarządzającym, dołączył do agencji kilka miesięcy temu.

Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+