W ramach kampanii reklamującej otwierane 21 listopada w Krakowiecentrum Bonarka City Center wykorzystywane są spoty i layoutyżartobliwie nawiązujące do symboli tego miasta - "Adasia" stojącegona rynku i gołębi - oraz podejmujących grę słów i skojarzeń z "małączarną". Poszczególne kreacje w etapie teaserowym informowały ozniknięciu tych bohaterów, a w rozpoczęta 16 listopada właściwaodsłona wyjaśnia , że wszyscy oni są w Bonarka City Center.
Kampania jest prowadzona w Krakowie i okolicach, obejmując prasę(Gazeta Wyborcza, Dziennik Polski, Gazeta Krakowska, TygodnikPowszechny - reklama standardowa i 8-stronicowy insert), radiu(Chili Zet i 15 rozgłośni lokalnych) oraz na outdoorze (nośnikiwielkoformatowe, tablice kierunkowe na słupach i latarniach).Ponadto w ramach akcji prowadzone są działania ambientowe zudziałem trzech grup surferów promujących loterię "Tropiki zBonarką".Kreację kampanii przygotowała agencja Focus Media Group, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio właścicielBonarka City Center.












