Adfocus - platforma RTB od Netsprint

Firma Netsprint uruchamia platformę RTB pod nazwą Adfocus, poszerzając swoją ofertę dla sektora e-commerce. Narzędzie umożliwia prowadzenie działań reklamowych z wykorzystaniem technologii retargetingu spersonalizowanego. Oferta dla reklamodawców oparta jest o modele efektywnościowe.

km
km
Udostępnij artykuł:
Adfocus - platforma RTB od Netsprint

Retargeting spersonalizowany to technologia pozwalająca na emisję dopasowanych przekazów reklamowych użytkownikom, którzy odwiedzili wcześniej stronę internetową reklamodawcy. Rozwiązanie oferowane przez Netsprint zostało stworzone wspólnie z Merchenta, europejską firmą oferującą sprzedaż reklam w modelu RTB, działającą w ponad 40 krajach. Adfocus współpracuje ze światowymi systemami AdExchange, m.in. Google Doubleclick, Facebook Exchange, Adscale, Yahoo! RMX i Rubicon.

W chwili przeglądania np. produktów w sklepie internetowym, internauta zostaje otagowany za pomocą skryptów retargetujących Adfocus umieszczonych w kodzie źródłowym sklepu internetowego, a następnie - podczas surfowania po sieci - ogląda spersonalizowane reklamy przygotowane zgodnie z jego zainteresowaniami. Kreacje reklamowe mogą zawierać np. zdjęcia produktów, które wcześniej miał w koszyku potencjalny klient, promocyjne ceny, opinie o produkcie itp.

W Adfocus reklamodawca ma do wyboru 9 strategii rekomendacji produktu, które mogą być stosowane w zależności od rodzaju kampanii. W zależności od celów kampanii reklamowej, system udostępnia efektywnościowe modele rozliczeń, m.in. CPS (cost per sale) i CPC (cost per click).

Poza retargetingiem Adfocus oferuje pre-targeting, geotargetowanie, targetowanie na konkretny system AdExchange oraz kierowanie reklam na wybrane witryny lub urządzenia. System umożliwia również m.in. emisję tylko w widocznej dla użytkownika części ekranu (above the fold).

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"