adidas motywuje do walki z zanieczyszczeniem plastikiem

Rusza globalna inicjatywa adidas "Run For The Oceans", której celem jest motywować ludzi na całym świecie do walki z zanieczyszczeniem plastikiem. Akcji towarzyszy kampania przygotowana przez VMLY&R.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W wideo promującym akcje symbolicznie znika Warszawska Syrenka, aby lokalnie uświadomić ludziom, że plastik to nie miejska legenda. Za każdy zarejestrowany kilometr w aplikacji adidas Running w okresie 28 maja–8 czerwca, adidas i organizacja Parley oczyszczą równowartość 10 plastikowych butelek z plaż.

Każdego roku produkuje się około 350 milionów ton nowego plastiku, który z czasem rozpada się na mikrocząsteczki - jeśli nie zostaną przechwycone, trafiają do mórz i oceanów. W efekcie, rocznie zanieczyszczamy je 8 milionami ton plastikowych odpadów. Nowe badania wskazują także na związek zanieczyszczenia plastikiem oceanów ze zmianami klimatycznymi. Plastik to nie miejska legenda, to realny problem, z którym musimy walczyć już dziś i to globalnie - podkreśla adidas.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/adidas-eobuwie-pl-mural-oczyszczajacy-powietrze-gdzie-warszawa-250-metrow-autor ##

adidas walczy z plastikowymi odpadami

Od 2017 roku adidas i Parley wspólnie organizują "Run For The Oceans" - ogólnoświatową akcję, której celem jest zwiększenie świadomości na temat zagrożeń płynących z zanieczyszczenia plastikiem oraz zachęcenie do podjęcia wspólnych kroków, by temu zapobiegać. Tym samym marka pomaga w wyeliminowaniu plastikowych odpadów, jednocząc ludzi na całym świecie.

Dotychczas w "Run For The Oceans" wzięło udział ponad 3 miliony osób, przebiegając 25,5 miliona kilometrów oraz zbierając 2,5 miliona dolarów, które pomogły Parley rozwinąć swoje inicjatywy i programy edukacyjne.

Jak wziąć udział w "Run For The Oceans"? Wystarczy pobrać darmową aplikację adidas Running i dołączyć się do akcji już teraz. Liczy się każdy kilometr przebiegnięty i zarejestrowany w aplikacji w okresie 28 maja–8 czerwca.

Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez adidas Running (@adidasrunning)

Agencja VMLY&R odpowiada za adaptację globalnej strategii, przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz lokalnych działań contentowych, współpracę z influencerami i partnerami mediowymi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"